Renault MASTER

Įranga

Papildoma įranga

Įstiklinta pertvara

Įstiklinta pertvara leidžia vairuotojui geriau matyti krovinių skyrių ir kelią, jei užpakalinės durys taip pat įstiklintos.

Dvivėrės užpakalinės durys, atsidarančios 270° kampu, su šildomu stiklu

270° kampu atsidarančios užpakalinės durys leidžia lengvai privažiuoti atbuline eiga prie krovinių rampos.
Atidarytas duris prilaiko magnetai

Blokuojamas diferencialas

Gerina pravažumą važiuojant slidžiu ir klampiu paviršiumi, pvz., statybvietėse.

Užpakalinis laiptelis

Naudojantis šiuo laipteliu lengviau patekti į krovinių skyrių.

Standartinis velkamasis kablys

Leidžia tempti nuo 2,5 iki 3 tonų priekabą (visas velkamųjų kablių asortimentas aksesuarų skyriuje).

Tvirtinamieji elementai

Leidžia patikimai pritvirtinti krovinį automobilio krovinių skyriuje.

Neslidžios medinės grindys

Medinės grindys saugo krovinių skyrių gabenant įvairius krovinius, komplektuojamos su neslidžia danga.

Plieninė stogo bagažinė

Būdamas universalus, šis įrenginys tiesiog nepamainomas darbe. Jei automobilis yra su užpakalinėmis durimis, stogo bagažinė tiekiama su krovinio tvirtinimo skersiniu ir skriemuliu padedančiu sklandžiai ir saugiai užkelti sunkius daiktus ant bagažinės.

Patogumas ir šiuolaikiškos technologijos

Elektroninis kondicionierius

Elektroninis oro kondicionierius leidžia vieno laipsnio tikslumu nustatyti ir palaikyti norimą temperatūrą. Yra skaitmeninis ekranas ir stiklo rasojimo greito šalinimo funkcija.

Kondicionierius

Galima reguliuoti oro srautus ir palaikyti norima temperatūrą kabinoje

Taikomoji programa R&GO

RENAULT R&GО®, tai – praktiška "išmani" išmaniųjų telefonų ir planšetinių kompiuterių programėlė, visiškai susiejanti jūsų mobilųjį telefoną ar planšetinį kompiuterį su RENAULT automobiliu. Ją paprasta perprasti ir naudotis pagrindinėmis jos funkcijomis, kurių yra keturios: Multimedija, Telefonas, Navigacija ir Automobilis. Su šia programėle klausytis muzikos, naudotis telefono adresatų knygele, tiksliai veikiančiu navigacijos prietaisu, peržiūrėti informaciją apie sunaudojamus degalus ar naudotis funkcija Driving eco2 bus smagu ir paprasta. Programėlę rasite Apple App Store (iOS) Google Play (Android) interneto parduotuvėse.

Naujas radijas su CD grotuvu ir Bluetooth ryšiu

Radijas su CD grotuvu ir Bluetooth ryšiu leidžia naujajame RENAULT MASTER naudotis taikomąja programa R&Go. Kaip priedą, galite rinktis ir praktišką mobiliojo telefono laikiklį.

Navigacijos įranga Carminat Tomtom®

Ši navigacijos įranga rodo geriausią kelią, eismo informaciją realiuoju laiku, stacionarių greičio matuoklių buvimo vietas ir kt. Visa informacija suprantamai pateikiama dideliame spalvotame ekrane. Centrinis valdymo pultas leidžia saugiai pasirinkti norimas funkcijas. Šis navigacijos įrenginys padeda taupyti laiką ir sumažinti degalų sąnaudas.

Laisvų rankų kortelė-raktas

Tereikia turėti ją su savimi. Norit atrakinti automobilį nereikia naudoti rakto – pakanka paspausti rankeną.

Raktas su 3 mygtukais

Nuotolinis raktas leidžia atskirai užrakinti ir atrakinti priekines ir užpakalines automobilio duris.

Daugiau saugumo

Naujos kartos ESC sistema

ši sistema yra standartinė visų naujojo RENAULT MASTER variantų įranga, paturtinta trimis naujomis, kasdieniam automobilio naudojimui būtinomis, funkcijomis: funkcija Extended Grip, padedanti atgauti sukibimą su kelio danga sudėtingomis sąlygomis (ant biraus grunto, purvo ant sniego); pagalbos pajudant įkalnėje sistema, automatiškai palaikanti slėgį stabdžių sistemoje 2 sekundes, kol vairuotojas nuspaus akceleratoriaus pedalą; priekabos apsaugos nuo švytavimo sistema, aptinkanti ir ištaisanti priekabos nuokrypį nuo važiavimo trajektorijos (siūloma su papildoma įranga – velkamuoju kabliu).

Platus veidrodis Wide Wiew

Padeda geriau matyti "nematomą" zoną už automobilio dešinėje jo pusėje. Jis padės lengviau išvengti kasdienių pavojų kelyje ir yra labai naudingas važinėjant mieste ir sankryžose.

Pasyvi sauga

Naujasis RENAULT MASTER aprūpintas aukščiausios klasės pasyviosios saugos priemonėmis. Ypač veiksminga vairuotojo saugos oro pagalvė (priekinė keleivio saugos oro pagalvė ir šoninės oro pagalvės – papildoma įranga). 3-jų tvirtinimo tarškų reguliuojamo aukščio saugos diržai su įtempimo ribotuvais užtikrina optimalią apsaugą atsižvelgiant į individualius vairuotojo reikalavimus.

Atstumo jutikliai

Manevruojant sistema aptinka galimas kliūtis ir įspėja apie jas vis dažnėjančiais garso signalais (papildoma įranga).

Užpakalinio vaizdo kamera skydelyje nuo saulės

Prijungta prie vairuotojo pusės skydelyje nuo saulės įtaisyto ekrano, užpakalinio vaizdo kamera leidžia lengviau manevruoti. Ji papildo garsinę atstumo jutiklių (papildoma įranga) informaciją.

Gausi variantų pasiūla

Naujasis RENAULT MASTER gali būti būtent toks, kokio jums reikia: krovininis furgonas, automobilis su pailginta kabina, važiuoklė su dviguba kabina, konteineris ar savivartis. Automobiliai gali būti varomi tiek priekiniais, tiek užpakaliniais, viengubais ar sudvejintais ratais. Nuo šiol siūlomas ir naujojo RENAULT MASTER variantas L4 su viengubais užpakaliniais varančiaisiais ratais, kurio krovinių skyriaus talpa 17 m3, todėl europadėklus į jį galima krauti skersai. Toks automobilis – puikus patogumo ir erdvaus krovinių skyriaus derinys.

Pačios pažangiausios technologijos – puikus galios ir nedidelių degalų sąnaudų derinys

RENAULT MASTER kūrėjams pavyko sumažinti degalų sąnaudas bei CO2 emisiją, tuo pat metu padidinant variklių galią. Nauji varikliai Energy dCi 135 AG ir Energy dCi 165 AG dabar galingesni, tačiau naudoja net1,5 l/100 km* mažiau degalų. Technologija Twin Turbo kartu su Stop & Start ir Electric Smart Management (kai lėtėjant ar stabdant automobilį atgaunama energija) sistemomis leidžia sumažinti degalų sąnaudas iki 6,9 l/100 km**.

** - Degalų sąnaudos ir CO2 emisija nustatomi laikantis galiojančių teisės aktų reikalavimų. TECHNOLOGIJOS TWIN TURBO PRIVALUMAI

Twin Turbo technologija užtikrina didelį sukimo momentą esant nedideliems variklio sūkiams ir didelę galią, kai varikio sūkiai dideli, todėl vairuoti šį automobilį yra malonu. Dėl šios sistemos variklis visuomet veikia optimalų našumą užtikrinančiais sūkiais, o tai daro tiesioginę įtaką degalų sąnaudoms ir CO2 emisijai bei variklio darbo efektyvumui.