Megane Grandtour

Varikliai

Varikliai ir jų parametrai
BENZININIAI
BENZININIAI

DegalaiPavarų dėžėGreitėjimas 0–100 km/h (s)Tūris (cm3)Didžiausia galia, kW (AG)Didžiausias sukimo momentas, Nm
TCe 160 EDC FAPbenzinas automatinė EDC8,61332116 (159)270
TCe 140 EDC FAPbenzinas automatinė EDC9,31332103 (140)240
TCe 140 FAPbenzinas rankinė9,71332 103 (140)240
DYZELINIAI
DYZELINIAI

DegalaiPavarų dėžėGreitėjimas 0–100 km/h (s)Tūris (cm3)Didžiausia galia, kW (AG)Didžiausias sukimo momentas, Nm
Blue dCi 115 EDC dyzelinaiautomatinė EDC11,1146185 (115)260
Blue dCi 115     dyzelinai     rankinė 11,4146185 (115)260
BENZININIAI/PHEV
BENZININIAI/PHEV

     Degalai          Pavarų dėžė      Greitėjimas 0–100 km/h (s)      Tūris (cm3)     Didžiausia galia, kW (AG)     Didžiausias sukimo momentas, Nm     
E-TECH 160 Plug-In Hybrid benzinas/PHEV automatinė Multi-mode 9,81598117 (160)144

Išsamiau apie variklius
BENZININIAI
TCe 140 FAP / TCe 140 EDC FAP
optimalus
240 Nm sukimo momentas ir 140 AG 1,3 l variklis su turbina ir tiesioginiu įpurškimu, taip pat mechaninė arba automatinė pavarų dėžė su dviguba sankaba ir 7 pavaromis užtikrina natūralesnę ir dinamišką akceleraciją, o tai tikrai padidina malonumą vairuoti.
TCe 160 EDC FAP
malonumas vairuoti
Dėl 270 Nm sukimo momento 1,3 l variklis su turbina ir tiesioginiu įpurškimu, taip pat automatinė pavarų dėžė su dviguba sankaba ir 7 pavaromis užtikrina maksimalų malonumą vairuoti. Norite dar didesnio našumo? Sistemoje MULTI-SENSE įjunkite režimą SPORT ir pajauskite skirtumą!
DYZELINIAI
Blue dCi 115 un Blue dCi 115 EDC
efektyvus
Šis variklis su mechanine arba automatine pavarų dėže su dviguba sankaba ir 7 pavaromis suderina galią ir universalumą, taip pat užtikrina mažesnes degalų sąnaudas. Kadangi naudojama naujausia išmetamųjų dujų valymo technologija, variklis veikia taupiai, išmeta mažai CO2 ir išsaugo gerus dinaminius parametrus. Puikus draugas ilgose kelionėse!
Įkraunamas hibridinis automobilis
E-Tech plug-in hybrid
naujovė
Atraskite išskirtinę vairavimo patirtį! Renault specialistų išradimus saugo daugiau nei 150 patentų. Hibridinė pavara su įkrovimo galimybe E-Tech – tai naujos kartos 1,6 l benzininio variklio su kietųjų dalelių filtru ir dviejų elektrinių variklių, daugiarežimės transmisijos be sankabos ir 9,8 kWh talpos akumuliatoriaus derinys. Šį išradimą įkvėpė mūsų patirtis gaminant „Formulės-1“ ir Z.E. automobilius. Koks to rezultatas? Mažesnis išmetamo CO2 kiekis ir mažesnės išlaidos, nes sunaudojama mažiau degalų.

Elektriniu režimu nuvažiuojamas atstumas iki 65 km(1) mieste ir iki 50 km(2), važiuojant mieste ir užmiestyje (iki 135 km/val. greičiu), variklis visada paleidžiamas elektriniu režimu, visi elektromobilio privalumai naudojant automobilį kasdien ir jokios baimės dėl tolimų atstumų naudojant transporto priemonę hibridiniu režimu. Tyla, komfortas, greita reakcija ir lankstumas... Pasirengę patirti išskirtinį malonumą vairuoti?
WLTP („Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure“): Naujasis protokolas leidžia palyginti rezultatus sąlygomis, kurios daug panašesnės į realias sąlygas nei atliekat bandymus pagal NEDC protokolą.
(1) važiuojant mieste, pagal WLTP (laukiama galutinio patvirtinimo)
(2) važiuojant mieste ir užmiestyje pagal WLTP (laukiama galutinio patvirtinimo)
UZZINIET VAIRĀK PAR JAUNO MEGANE GRANDTOUR
Svetainėje pateiktos automobilių modelių ir jų priedų nuotraukos yra tik informacinio pobūdžio. Spalvos ir kai kurie vidaus ar išorės elementai gali skirtis nuo tikrų. Transporto priemonių techniniai parametrai, įranga, kaina ir techniniai duomenys, atsarginių dalių ir priedų kainos, taip pat techninės priežiūros kainos gali keistis. Svetainėje pateikiama informacija nėra komercinis pasiūlymas ar kvietimas sudaryti sutartį. Individualus susitarimas dėl transporto priemonės, atsarginių dalių ar priedų parametrų, techninių charakteristikų ir kainų, taip pat dėl pristatymo trukmės ir būdo išdėstytas sutartyje, sudaromoje su įgaliotaisiais partneriais.
Atraskite panašius modelius
Megane
Megane
Megane Grandtour E-Tech plug-in hybrid
Megane Grandtour E-Tech plug-in hybrid