dyzelinis variklis

dyzelinis variklis

Master
visiems poreikiams
Rinkitės visiškai naują BLUE dCi 2L variklį su keturiais galios variantais, atitinkančiais visų profesionalų poreikius. Jiems būdingas našumas, dinamiškas įsibėgėjimas, suteikiantis malonumą vairuoti, ir nedidelis išmetamo CO2 kiekis.
–1,5 l/100 km
degalų sąnaudos*
194 g/km
išmetamo CO2 kiekis (WLTP)**
170 AG
didžiausia galia***
* dyzelinio varianto dCi 2L; pagal WLTP, 2023 m. kovas. Lyginama RENAULT MASTER L2H2 3.5T dCi 130 su RENAULT MASTER 3 PHASE 2 BLUE dCi 135. RENAULT tyrimas
** naujojo RENAULT MASTER L2H2 3.5T dCi 105
*** BLUE dCi 170 su automatine pavarų dėže

galite rinktis iš 4 variklių tipų

MIESTUI
blue dCi 2L 105 hp engine - diesel -  Renault Master
Variklis BLUE dCi 2 l 105 AG
Praktiškas ir efektyvus 105 AG variklis BLUE dCi yra šio segmento lyderis. Jo 3,5 t varianto išmetamo CO2 kiekis yra tik 194 g/km. Standartinėje įrangoje įrengta sistema STOP & START idealiai tinka trumpoms kelionėms ir važiavimui mieste.
UNIVERSALŪS
Blue dCi 2L 170 hp engine - diesel - Renault Master
„Blue dCi“ 2 l 130 AG ir 150 AG varikliai
Sukurti taip, kad būtų universalūs ir pritaikyti naudoti įvairiausiais būdais, šie du varikliai idealiai tinka bet kokiai veiklai. 150 AG modelyje įrengta nauja automatinė pavarų dėžė EAG9, skirta užtikrinti maksimalų vairavimo komfortą bet kokiomis sąlygomis.
GALINGAS
Blue dCi 2L 170 hp engine - diesel - Renault Master
„Blue dCi“ 2 l 170 AG variklis
170 AG variklis su EAG9 automatine pavarų dėže užtikrina važiavimo komfortą bet kokiomis sąlygomis. Važiuokite patogiai, esant didelei vilkimo ir transporto priemonės apkrovai, net ir greitkeliuose.

palyginti našumą

jėgos agregatai   Blue dCi 105 Blue dCi 130 Blue dCi 150 Blue dCi 170
pavarų dėžė   BVM6 BVM6 BVM6 / EAG9 BVM6 / EAG9
talpa (cm3) / cilindrų skaičius / vožtuvai  2 000/4/16
įpurškimo tipas  bendra sistema
kuro bako talpa - (L)  dyzelino – 80
„AdBlue“ bako talpa – (l)  20
maksimali galia (kW, aps./min)  77 - 3 500 96 - 3 500 110 - 3 500 125 - 3 500
maks. sukimo momentas Nm EEC (Nm, aps./min)  330 - 1 500 350 - 1 500 360 - 1 500 380 - 1 500
maks. greitis (km/h) / 0–100 km/h  150/19,8 162/16,6 170/14,1 (166) 177/12,9 (173)
išmetamųjų teršalų standartas  Euro6 e  Euro6 bis - Euro VIe      Euro6 bis - Euro VIe           Euro6 bis - Euro VIe     
išmetamųjų teršalų apdorojimas  katalizatorius / dalelių filtras/ „AdBlue“ bakas     
bendras WLTP išmetamo CO2 kiekis* min./maks. (g/km)  192 - 211 192 - 219 194 - 219 (202 - 229) 194 - 219 (202 - 229)
bendros WLTP degalų sąnaudos* min./maks. (l/100 km)  7,3 - (6,3 - 8,0) 7,4 - (6,4 - 8,6) 7,4 - (6,4 - 8,6) / 7,8 - (6,8 - 8,8) 7,4 - (6,4 - 8,6) / 7,8 - (6,8 - 8,8)
maks. WLTP rida (L2H2 furgonas), 80 l degalų bakas  1038 km 1023 km 1023 km (973) 1023 km (973)
posūkio spindulys tarp bortelių (m) L2/L3  12,8/14,6
padangų dydis (pasirenkamas)  205/75/R16 vasarinės (215/75 R16 visų sezonų)     
priekinio / galinio disko skersmuo  302x28 / 300x20
*Pasaulinė darnioji lengvųjų automobilių bandymo procedūra (angl. Worldwide Harmonized Light-Duty Vehicle Test Procedure, WLTP) – šis naujas protokolas leidžia gauti rezultatus, kurie labiau atspindi tikrąjį kasdienį naudojimą nei NEDC protokolo rezultatai