variklis full hybrid E-Tech

variklis full hybrid E-Tech

Renault Rafale
geriausios hibrido technologijos
Galia, taupumas ir automatinis įkrovimas – 200 AG FULL HYBRID E-TECH variklis turi vienus geriausių galios ir degalų sąnaudų rodiklių iš visų rinkoje siūlomų automobilių:
  • nuvažiuojamas atstumas iki 1100 km1
  • iki 80 % laiko mieste važiuojant elektriniu režimu2
  • sutaupo iki 40 % degalų3
200 AG
variklis FULL HYBRID E-TECH
iki 1 100 km
nuvažiuojamas atstumas4
iki 40 %
mažesnės degalų sąnaudos5
1 su varikliu FULL HYBRID E-TECH 200 AG, pripylus pilną baką degalų, pagal WLTP duomenis.
2 priklauso nuo akumuliatoriaus įkrovos lygio ir vairavimo stiliaus. Vidinis RENAULT šaltinis; 2023 m.
3 variklis FULL HYBRID E-TECH, palyginti su varikliu MILD HYBRID AUTO, pagal WLTP protokolą mieste. Šaltinis: UTAC ir IDIADA; 2022 m. rugsėjis.
4 variante FULL HYBRID E-TECH, pripylus pilną baką degalų, pagal WLTP duomenis.
5 variklis FULL HYBRID E-TECH, palyginti su varikliu MILD HYBRID AUTO, pagal WLTP protokolą mieste. Šaltinis: UTAC ir IDIADA; 2022 m. rugsėjis.
TECHNOLOGIJA
apie jėgos agregatą FULL HYBRID E-TECH
Jėgos agregatas FULL HYBRID E-TECH 200 AG užtikrina sklandų ir dinamišką vairavimą. Galite važiuoti vien elektra*, hibridiniu režimu (elektra ir vidaus degimo varikliu) arba tik vidaus degimo varikliu. Naudojant išmaniąją pavarų dėžę, perjungimas visiškai automatizuotas. Jėgos agregatas apima šias dalis:
  • 3 cilindrų 1,2 l darbinio tūrio benzininis variklis su turbokompresoriumi, išvystantis 130 AG (96 kW) ir 205 Nm sukimo momentą;
  • pagrindinis 50 kW (70 AG) galios ir 205 Nm sukimo momento elektrinis variklis;
  • elektrinis 2 kWh akumuliatorius, kuris automatiškai įkraunamas automobiliui lėtėjant ir jį stabdant.
* priklauso nuo akumuliatoriaus įkrovos lygio ir vairavimo stiliaus. Vidinis RENAULT šaltinis; 2023 m.
PRIVALUMAI
vidaus degimo ir elektros derinys – maksimalus efektyvumas
Šiuolaikiška FULL HYBRID E-TECH technologija itin efektyvi: RENAULT RAFALE gali išvystyti iki 130 km/val. greitį 100 % elektriniu režimu*, iki 80 % kelionių mieste važiuoti elektra, įkrauti akumuliatorių važiuojant ir nuvažiuoti iki 1100 km**.
* priklauso nuo akumuliatoriaus įkrovos lygio ir vairavimo stiliaus. Vidinis RENAULT šaltinis; 2023 m.
** variklis FULL HYBRID E-TECH 200 AG pripylus pilną baką degalų, pagal WLTP duomenis
DEGALŲ SĄNAUDOS
mažesnės degalų sąnaudos
Technologijoje FULL HYBRID E-TECH kartu su vidaus degimo varikliu naudojami du elektros varikliai. Pastarasis naudojamas kuo rečiau, daugiausia kaip energijos generatorius. Todėl degalų sąnaudos yra iki 40 %* mažesnės nei automobilio, kuriame yra tik vidaus degimo variklis.
* variklis FULL HYBRID E-TECH, palyginti su varikliu MILD HYBRID AUTO, pagal WLTP protokolą mieste. Šaltinis: UTAC ir IDIADA; 2022 m. rugsėjis.
IŠMETAMO СО2 KIEKIS
mažesnis išmetamo CO2 kiekis
Technologija FULL HYBRID E-TECH teikia pirmenybę elektriniam varikliui, todėl RENAULT RAFALE gali gerokai sumažinti išmetamo CO2 kiekį ir degalų sąnaudas.
ENERGIJOS VARTOJIMO EFEKTYVUMO ŽENKLINIMAS
gaukite ženklinimą „Crit Air 1“
Dėl jėgos agregato FULL HYBRID E-TECH automobilis RENAULT RAFALE turi privalumų – jis žymimas ženklu „Crit Air 1“, todėl juo galima važiuoti į zonas, kuriose pagal Europos standartą privalomas žemas išmetamųjų dujų lygis.