e-tech 100% electric variklis

e-tech 100% electric variklis

Renault Scenic
Dėl ypatingos platformos ir novatoriškų sprendimų RENAULT SCENIC E-TECH 100% electric idealiai dera malonumas vairuoti, didelis nuvažiuojamas atstumas ir našumas.
Jo elektrinis variklis gaminamas Prancūzijoje, nenaudojant retųjų žemės elementų. Norint sukurti kuo ekologiškesnę automobilį europiečiams, reikia pasirūpinti, kad jo gamybos ekosistema būtų sutelkta Europoje.
Našumo ir ekologiškumo derinys užtikrina, kad naudoti elektromobilį bus malonu.
100 % elektrinis E-TECH variklis 220 AG
taip pat galimas 170 AG variklis
energijos sąnaudos nuo 16,8 kWh
/ 100 km*
iki 625 km
nuvažiuojamas atstumas**
* variantas LONG RANGE (87 kWh); variantas COMFORT RANGE (60 kWh) – nuo 16,3 kWh / 100 km
** pagal WLTP standartą
4 priežastys rinktis RENAULT SCENIC E-TECH 100% electric
Renault Scenic E-tech 100% electric
SCENIC E-TECH 100% electric galima įkrauti bet kur: 22 kW galios kintamąja arba nuolatine srove, iš buitinio elektros lizdo ar sparčiojo įkrovimo stotelėje.
Renault Scenic E-tech 100% electric
Nuvažiuojamas atstumas iki 625 km pagal WLTP¹ – nuvažiuosite daugiau nei kitais elektromobiliais.
Renault Scenic E-tech 100% electric
Automobilių salone galite pasirinkti, kokią įkrovimo stotelę norite įsirengti namuose.
Renault Scenic E-tech 100% electric
Iš naujo atraskite malonumą vairuoti su SCENIC E-TECH 100% electric. Jums patiks tikslus vairo valdymas, optimizuota masė ir žemas svorio centras, dėl kurių šis automobilis itin dinamiškas.
¹ mišraus ciklo sertifikavimo procedūra (Worldwide Light Test Procedure).

vairavimas be kompromisų

PLATFORMA
Platform - Renault Scenic E-Tech 100% electric
elektrinė platforma
Techniškai pažangioje RENAULT SCENIC E-TECH 100% electric modulinėje platformoje CMF-EV geriau paskirstyta masė ir labai žemas svorio centras. Dėl mažesnio svorio automobilis yra dinamiškesnis ir greitesnės reakcijos.
MALONUMAS VAIRUOTI
Driving pleasure - Renault Scenic E-tech 100% electric
malonumas vairuoti
SCENIC E-TECH 100% electric 220 AG elektrinis variklis visada užtikrina dinamišką važiavimą ir greitą automobilio reakciją.
Tikslus vairo valdymas, kuo toliau į kėbulo kampus patraukti ratai, sustiprinta konstrukcija prisideda prie manevringumo ir gero sukibimo su kelio danga. Užvaldykite visus kelius.
PATOGUS VAŽIAVIMAS
Driving comfort - Renault Scenic E-tech 100% electric
patogus važiavimas
SCENIC E-TECH 100% electric platforma su didesniu tarpuračiu ir plačia vėže yra optimaliai patvari ir užtikrina važiavimo komfortą. Keleiviai įvertins salono erdvumą, lygias grindis, taip pat išskirtinį akustinį komfortą, kurį sukuria COCOON EFFECT (RENAULT patentuota akumuliatoriaus izoliavimo nuo automobilio salono technologija, sumažinanti vibracijas ir triukšmą).

kelyje reikalingas elektra nuvažiuojamas atstumas

NAŠUMAS
Electric performance - Renault Scenic E-tech 100% electric
elektromobilio našumas
Greitkelyje iki galo įkrautu akumuliatoriumi SCENIC E-TECH 100% electric gali įveikti iki 370 km. Tai tapo įmanoma dėl koncepcijos, pagrįstos nuvažiuojamu atstumu, itin našiu varikliu ir išmaniuoju energijos vartojimo valdymu.
REKUPERACINIS STABDYMAS
Regenerative braking - Renault Scenic E-tech 100% electric
rekuperacinis stabdymas
Energijos rekuperacijos sistema SCENIC E-TECH 100% electric akumuliatorių įkrauna automobiliui lėtėjant arba paspaudus jo stabdžių pedalą. Keturi rekuperacinio stabdymo lygiai, aktyvuojami valdikliais ant vairaračio, leidžia koreguoti važiavimą pagal eismo sąlygas ar savo įpročius, taip pat veiksmingai padidinti nuvažiuojamą atstumą elektrine pavara.
TEMPERATŪROS REGULIAVIMAS
Heat pump - Renault Scenic E-Tech 100% electric
šilumos siurblys
Į standartinę komplektaciją įeinantis šilumos siurblys kartu su varikliu ir akumuliatoriaus energijos rekuperacijos sistema padidina SCENIC E-TECH 100% electric nuvažiuojamą atstumą ir užtikrina visų keleivių komfortą bet kokiomis oro sąlygomis. Tai ypač aktualu žiemą.
NUVAŽIUOJAMO ATSTUMO VALDIKLIS
Driving range widget - Renault Scenic E-Tech 100% electric
nuvažiuojamo atstumo nustatymas
Valdiklis prietaisų skydelyje padės keliauti tiek mieste, tiek ir greitkelyje. Jis padės stebėti prognozuojamą nuvažiuojamą atstumą, pagrįstą važiavimo sąlygomis ir SCENIC akumuliatoriaus įkrovos lygiu.

universalus įkrovimas

ĮKROVIMAS IŠ KINTAMOSIOS SROVĖS TINKLO
įkrovimas kintamąja srove
Naudodami 22 kW įkrovimo įrangą galėsite nesunkiai savo SCENIC E-TECH 100% electric įkrauti bet kur. Kaskart 50 % nuvažiuojamo atstumo galėsite atkurti maždaug per 2 valandas.(1) Nuvažiuoti į paskirties vietą dar niekada nebuvo taip paprasta. (1) priklauso nuo akumuliatoriaus modeliuokite MEGANE E-TECH 100% electric įkrovimą sužinokite daugiau apie įkrovimo sprendimus
ĮKROVIMAS NUOLATINE SROVE
DC charging - Renault Scenic E-Tech 100% electric
įkrovimas nuolatine srove
RENAULT SCENIC E-TECH 100% electric puikiai tinka ilgoms kelionėms ar poilsiui. Sparčiojo įkrovimo nuolatine srove sistema, suderinama su visais Europos įkrovimo stotelių tinklais, leidžia greitkelyje per 2 valandas nuvažiuojamą atstumą atkurti vos per 30 minučių.*
Akumuliatorius LONG RANGE užtikrina didesnę ir stabilesnę galią. Naudojant spartųjį įkrovimą, 57 kWh (nuo 15 iki 80 % įkrovos lygio) atkuriamos per 37 minutes.

* Įkrovus 150 kW galios sparčiojo įkrovimo stotelėje, kurioje naudojama nuolatinė srovė, galima 2 valandas važiuoti greitkeliu 110 km/val. greičiu.
ĮKROVIMO PAGALBINĖS PRIEMONĖS
optimizuokite keliones elektromobiliu
Pasinaudokite internetinėmis funkcijomis, skirtomis kelionėms elektriniais automobiliais. SCENIC E-TECH 100% electric iš anksto pašildo akumuliatorių, kad pagreitintų įkrovimą. Jei savo maršrutą nustatysite „Google“ žemėlapiuose ir nurodysite įkrovimo stoteles, automobilis automatiškai sureguliuos akumuliatoriaus temperatūrą, kad maksimaliai padidintų įkrovimų galią, ir praneš apie tinkamiausią energijos rekuperacijos lygį. Labai naudinga funkcija keliaujant žiemos sąlygomis.

akumuliatoriai: individualus pasirinkimas

PRIVALUMAI
Advantages - Renault Scenic E-Tech 100% electric
pasiūla visiems poreikiams
SCENIC gali turėti vieną iš dviejų akumuliatorių:
- Naudojant 87 kWh talpos akumuliatorių LONG RANGE galima nuvažiuoti iki 625 km (WLTP standartas). Idealiai tinka pačiomis įvairiausioms kelionėms, įskaitant iki 370 km greitkeliais be jokio papildomo įkrovimo (jei kelionės pradžioje akumuliatorius iki galo įkrautas).
- Naudojant 60 kWh talpos akumuliatorių COMFORT RANGE, skirtą kasdienėms kelionėms, nuvažiuojama iki 430 km (WLTP standartas), prireikus galima važiuoti ir greitkeliu.
SERVISAS IR TECHNINĖ PRIEŽIŪRA
Expertise and reparability- Renault Scenic E-Tech 100% electric
techninė priežiūra ir patvarumas
Specialiai platformai CMF-EV adaptuotas akumuliatorius yra subalansuotos konstrukcijos, dėl kurios dar paprasčiau jį remontuoti ir perdirbti.
Remdamasi didesne kaip 10 metų patirtimi elektromobilių srityje RENAULT maksimaliai padidino akumuliatorių tarnavimo laiką ir dabar jiems suteikia 8 metų arba 160 000 km garantiją.

* akumuliatorius susideda iš 12 modulių, iš kurių kiekvieną atskirai galima pakeisti daugiau kaip dvidešimtyje akumuliatorių remonto centrų Europoje.
SAUGUMAS
Safety - Renault Scenic E-Tech 100% electric
saugumas, paprastesnės gelbėjimo operacijos
Įvairios išskirtinės sistemos saugo akumuliatorius ir supaprastina gelbėjimo operacijas.
Naudojant funkciją „Fireman Access“ akumuliatoriaus gaisrą galima užgesinti vos per kelias minutes.
Sistema „SD Switch“ atjungia akumuliatorių nuo aukštosios įtampos sistemos ir užtikrina ugniagesių saugumą.
PERDIRBIMAS
Recyclability - Renault Scenic E-Tech 100% electric
perdirbimas ir pakartotinis panaudojimas
Pasibaigus automobilio eksploatavimo laikui akumuliatorių, priklausomai nuo jo būklės, galima pakartotinai panaudoti energijai kaupti kitose srityse arba perdirbti. Taip daugiau kaip 90 % kobalto, nikelio ir ličio bus perdirbta uždaru ciklu* ir panaudoti naujų akumuliatorių gamybai.

* Uždarą daugiau nei 90 % kobalto, nikelio ir ličio perdirbimo ciklą diegia įmonė „The Future Is NEUTRAL“ (dukterinė RENAULT grupės įmonė, kuri specializuojasi žiedinės gamybos srityse) ir jos partneriai; jis turėtų visavertiškai veikti nuo 2027 metų.