Malonumas vairuoti automobilį su Plug-In hibridine pavara

Atraskite malonumą važiuoti elektra varomu automobiliu Renault E-Tech Plug-In.

Kuo skiriasi paprasto hibridinio automobilio ir įkraunamo hibrido vairavimas

Važiuokite lyg elektromobiliu!
Paprasti ir įkraunami hibridiniai automobiliai E-Tech skiriasi akumuliatoriaus dydžiu ir jo įkrovimo galimybėmis. Įkraunamas hibridas turi 9,8 kWh, o paprastas hibridinis automobilis – 1,2 kWh akumuliatorių.

Kadangi įkraunamo hibridinio automobilio akumuliatoriaus talpa didesnė, jame telpa daugiau energijos, todėl toks automobilis 100 % elektriniu režimu nuvažiuoja toliau. Šį akumuliatorių galima įkrauti naudojant elektros lizdą, o paprasto hibridinio automobilio akumuliatorius įkraunamas tik automobilį stabdant arba jam lėtėjant.

Ar įkraunamas hibridinis automobilis gali įveikti tolimus atstumus?

Didesnis nuvažiuojamas atstumas
Hibridiniai automobiliai E-Tech Plug-In nuvažiuoja toliau 100 % elektriniu režimu. Be to, su jais būsite ramūs, jei išsiruošite į tolimą kelionę.

Visa tai įmanoma dėl technologijos E-Tech, kuri suderina dviejų elektrinių variklių, traukos akumuliatoriaus ir benzininio variklio darbą.

Naudojant įkraunamą 9,8 kWh hibridinio automobilio akumuliatorių 100 % elektriniu režimu įveikiama iki 65 km mieste ir 50 km, važiuojant mieste ir užmiestyje, o naudojant vidaus degimo variklį įveikiami dar didesni atstumai.

* Pagal WLTP; su elektrine pavara galima važiuoti iki 135 km/val. greičiu.

ar įkraunamas hibridas gali važiuoti be benzino?

Nors automobilis pradeda važiuoti varomas elektrinio variklio, įkraunamo automobilio neįmanoma paleisti, jei degalų bake nėra benzino. Tam, kad automobilis tinkamai veiktų, į vidaus degimo variklį turi būti tiekiamas benzinas.

kokio tipo pavaros įmanomos įkraunamame hibridiniame automobilyje?

Įkraunamais hibridiniais automobiliais galima važiuoti naudojant 100 % elektrinį režimą arba hibridinį režimą, t. y. naudojant abu elektrinius ir benzininį variklius.

Automobilis visada paleidžiamas elektriniu režimu. Hibridinis režimas įjungiamas automatiškai, atsižvelgiant į kelionės sąlygas. Bet kada vienu jungiklio „EV“ paspaudimu galima įjungti 100 % elektrinį režimą.

ar hibridinis automobilis važiuoja sklandžiai?

Pavarą E-Tech sukūrė ir užpatentavo Renault inžinieriai. Jos pagrindu tapo mūsų elektromobilių kūrimo patirtis.

Suderinus naujos kartos 1,6 litro benzininio variklio ir dviejų elektrinių variklių veikimą bei naudojant novatorišką pavarų dėžę be sankabos MULTI-MODE, optimizuojančią pavarų perjungimą, padidėjo energijos naudojimo našumas ir užtikrinamas sklandus bei manevringas važiavimas.

Susipažinkite su E-Tech Plug-In