Naujasis RENAULT MASTER

Atraskite pavaros sprendimus

Važiavimo laisvė bet kokioje vietovėje su RENAULT MASTER

VARIKLIAI

Galingesnis ir efektyvesnis!



Naujojo MASTER variklių linija visiškai atnaujinta. Tam, kad automobilis greičiau pajudėtų ir įsibėgėtų, galimi didelės galios ir didelio sukimo momento variantai (iki 400 Nm ir 180 AG). Malonu ir saugu vairuoti net ir vežant krovinį!


Visų nominacijų nugalėtojas: nors galia ir sukimo momentas didesnis, degalų sąnaudos mažesnės maždaug 1 l / 100 km (lyginant su NEDC*).


Taip pat galima užsisakyti naujojo MASTER varianto EuroVId versiją PROPULSION, krovininę transformaciją arba didesnio tūrio versiją.

AdBlue®



Technologija SCR** aplinką teršiančias dyzelinių variklių išlakas ir azoto oksidus NOx paverčia nekenksmingomis dujomis. Technologija AdBlue® neturi neigiamos įtakos automobilio našumui ir degalų sąnaudoms, be to, dėl jos mūsų dCi varikliai atitinka naujas, griežtesnes normas. AdBlue® laikomas specialiame, lengvai pasiekiamame 28 litrų bake. Šio tirpalo negalima maišyti su degalais.


AdBlue® galima įsigyti daugumoje degalinių. Skysčio AdBlue®*** baką reikės vis papildyti ir apie tai informuos pats automobilis.

* Nuo 2018 m. rugsėjo visi nauji automobiliai sertifikuojami pagal WLTP procedūrą. Tam, kad būtų lengviau suprasti pokyčius, atskirų šalių nustatytu pereinamuoju laikotarpiu išlakų kiekis ir degalų sąnaudos nurodomos ir pagal WLTP, ir pagal senąją NEDC procedūrą (susiejimas su NEDC).

** SCR – selektyviosios katalizinės redukcijos sistema.

*** AdBlue® sąnaudos priklauso nuo automobilio eksploatacijos sąlygų, įrangos  ir vairavimo stiliaus.

PAVARA


Kiekviena pavara turi savo privalumus. Naujojo RENAULT MASTER variantas TRACTION yra didesnio pajėgumo, juo lengviau važiuoti kelyje. Variantas PROPULSION pakelia didesnę apkrovą ir lengvai prisitaiko prie vietovės.

Renault MASTER Traction

Dėl žemo automobilio kėbulo slenksčio padidėjo naujojo MASTER TRACTION naudingoji apkrova, todėl vežti krovinį dar patogiau.

Privalumai

  • Paprastesnis pakrovimas dėl vieno žemiausių slenksčių savo srityje
  • Didesnė krovinių skyriaus talpa dėl didesnio naudingojo aukščio ir itin žemo pakrovimo slenksčio
  • Leidžiama bendroji masė iki 3,5 t (B kategorijos vairuotojo pažymėjimas)
  • Didesnis malonumas vairuoti
  • Mažesnės degalų sąnaudos ir mieste, ir važiuojant tolimus atstumus
  • 3 kompaktiškesnių ilgių: L1, L2, L3, naudingoji talpa iki 14,8 m³.


Renault MASTER Propulsion

Dėl daugybės transportavimo ir vilkimo galimybių naujasis MASTER PROPULSION taps geriausiu pagalbininku, kai reikės pervežti didelius krovinius keliais be kietosios dangos.

Privalumai, susiję su naudingąja apkrova

  • Didesnė leistinoji užpakalinio tilto apkrova
  • Daugiau pritaikymo galimybių
  • Variantai L3 ir L4: ilgis nuo 4 iki 17 m³
  • Galima vilkti 500 kg ir daugiau
  • Leidžiama bendroji masė nuo 3,5 iki 4,5 t

Privalumai, susiję su varikliu ir sukibimu su paviršiumi

  • Lengvesnis važiavimas esant didelei apkrovai stačioje įkalnėje arba važiuojant minkštu gruntu, mažesnis pavojus užklimpti
  • Didelis pravažumas
  • Papildomas diferencialo blokavimas
  • Norint padidinti sukibimą su paviršiumi ir leistinąją užpakalinio tilto apkrovą, galima sumontuoti dvigubus ratus

PRAVAŽUMAS

Renault MASTER

EXTENDED GRIP (standartinė įranga)

Įeina į standartinės naujojo MASTER įrangos sudėtį. Apsaugos nuo slydimo sistema – dar geresnis sukibimas!
Renault MASTER

RENAULT MASTER 4x4 (papildoma įranga)

RENAULT MASTER 4x4 – tai patikima galimybė važiuoti bet kokioje vietovėje bet kokiu oru. Dėl keturių varomųjų ratų, didesnės prošvaisos ir diferencialo blokavimo slidūs, kieti paviršiai, stačios arba šlapios įkalnės daugiau nebesutrukdys pasiekti reikiamo kelionės tikslo.


Sis variantas galimas renkantis RENAULT MASTER PROPULSION furgoną ar važiuoklę su kabina (vienguba arba dviguba). 
Renault MASTER

Diferencialo blokavimas (papildoma įranga)

Išvenkite pavojaus važiuodami slidžiais paviršiais. Diferencialo blokavimo funkcija, įdiegta naujajame RENAULT MASTER, pagerina automobilio manevringumą. Važiuojant lėčiau nei 30 km/h greičiu funkcija paleidžiama automatiškai, kai vienas iš varančiųjų ratų ima slysti. Ši nepakeičiama funkcija padės susidoroti su sudėtingomis situacijomis, kylančiomis važiuojant nedideliu greičiu, pavyzdžiui, per purviną statybvietę! 


*Priklauso nuo varianto ir papildomos įrangos. 
Renault MASTER

Pagalbinė važiavimo įkalne sistema (standartinė įranga)

Pradėti važiuoti iki galo pasikrovus – paprasta! Pagalbinė važiavimo įkalne sistema kelias sekundes palaiko stabdžių slėgį, todėl galėsite ramiai pajudėti iš vietos.
Svetainėje pateiktos automobilių modelių ir jų priedų nuotraukos yra tik informacinio pobūdžio. Spalvos ir kai kurie vidaus ar išorės elementai gali skirtis nuo tikrų. Transporto priemonių techniniai parametrai, įranga, kaina ir techniniai duomenys, atsarginių dalių ir priedų kainos, taip pat techninės priežiūros kainos gali keistis. Svetainėje pateikiama informacija nėra komercinis pasiūlymas ar kvietimas sudaryti sutartį. Individualus susitarimas dėl transporto priemonės, atsarginių dalių ar priedų parametrų, techninių charakteristikų ir kainų, taip pat dėl pristatymo trukmės ir būdo išdėstytas sutartyje, sudaromoje su įgaliotaisiais partneriais.