Naujos padangų energijos vartojimo efektyvumo etiketės

Europos energijos vartojimo efektyvumo ženklinimo reglamente reikalaujama, kad nuo 2021 m. gegužės 1 d. naujos ir pakaitinės transporto priemonių padangos būtų ženklinamos naujo formato etiketėmis ir šios būtų registruojamos (EPREL).

Ambicingi tikslai


Europos Sąjunga stengiasi smarkiai sumažinti išmetamų šiltnamio efektą sukeliančių dujų kiekį ir siekia iki 2050 m. tapti anglies dioksido požiūriu neutralia teritorija. Tam reikia, kad transporto sektoriaus išmetamas dujų kiekis, lyginant su 1990 m., sumažėtų 60 %.

Viena pagrindinių priemonių, padėsiančių pasiekti šio tikslo – sumažinti kelių transporto išmetamų dujų kiekį. Remiantis statistika, kelių transportui tenka 22 % visų Europoje išmetamų dujų. Degalų sąnaudos ir išmetamo CO2 kiekis nemažai priklauso nuo padangų eksploatacinių savybių – net iki 20–30 %.

Naujasis Europos ženklinimo standartas užtikrina lengvą prieigą prie informacijos apie padangų energijos vartojimo efektyvumą. Tokią informaciją pateikiame parduodami ir naują automobilį, ir pakaitines padangas (kaip priedus ar atliekant serviso darbus).

Aiški energijos vartojimo efektyvumo klasifikavimo sistema


Degalų sąnaudas mažinančios padangos turi daug privalumų:
  • mažesnis išmetamo CO2 kiekis, todėl sumažinamas klimato kaitos pavojus;
  • didesnis saugumas ir aiškumas, kaip padangos elgsis esant šlapiai, apsnigtai ar apledėjusiai kelio dangai;
  • mažiau triukšmo keliuose, nes pagalba aplinkai reiškia ir triukšmo taršos mažinimą;
  • mažesnės išlaidos, nes optimizuojamos degalų sąnaudos.

Jūsų naujoji energijos vartojimo efektyvumo etiketė

Naujojo formato etiketės


Energijos vartojimo efektyvumo etiketėse rasite tokius naujus elementus:
  • naujas efektyvumo vertinimas: išmetamo CO2 kiekis ir pasipriešinimas riedėjimui ant šlapios dangos vertinami raidėmis nuo A iki E (anksčiau buvo nuo A iki G);
  • piktogramos, rodančios padangų tinkamumą blogomis oro sąlygomis (sniegas, ledas);
  • triukšmo klasifikacija (A–B–C) pagal duomenų vertes decibelais;
  • į etiketę įtraukiama padangų modelio nuoroda ir dydis. Taip pat rasite QR kodą, kurį nuskaitę išmaniuoju telefonu pasieksite visą duomenų lapą, įkeltą į Europos Sąjungos svetainę.

Ką tai reiškia jums?

Pasiekiama nauja informacija


Laikydamiesi šio reglamento turėsime atlikti keletą pakeitimų Renault tinkle, mūsų svetainėje ir pateikiamoje informacijoje.

Nuo gegužės 1 d. naujosios padangų etiketės palaipsniui pasirodys visuose mūsų skaitmeniniuose informacijos kanaluose (svetainėse, kataloguose ir kt.), pranešimuose apie akcijas, tiesiogiai susijusias su padangų pardavimu, ir visuose mūsų atstovų salonuose.

Naujosios etiketės po truputį bus integruotos ir į internetinę naujų transporto priemonių pirkimo sistemą (konfigūracijos įrankį arba atsargų paiešką). Senosios etiketės bus tiesiog pakeistos naujomis įvairiose padangų įsigijimo sistemose, susijusiose tiek su padangų kaip priedų pirkimu, tiek su serviso paslaugomis.

Taip pat pasidomėkite...

European Regulations

Naujoji padangų energijos vartojimo efektyvumo etiketė

European Regulations

Reglamentas ir EPREL registracija

Pasirinkto automobilio padangos bus vieno iš modelių, išvardytų pateiktoje kainos konfigūracijoje arba numatytų šiam automobiliui ir konkrečių matmenų ratlankiams, nurodytiems Renault svetainėje bei atstovybėse pateikiamame kataloge. Šiame kataloge nurodomos ir padangų eksploatacinės savybės.

Dėl gamybos proceso ir pristatymo sąlygų konkretus automobilio padangų tipas (neperžengiant anksčiau nurodytų eksploatacinių savybių ribų) bus žinomas tik prieš pat išsiunčiant automobilį klientui.