Renault automobilių saugumas

programa „Pirmiausia – žmogus“

programa „Pirmiausia – žmogus“
saugiau keliuose visiems eismo dalyviams
Keitimasis duomenimis, avarijų testai, realių situacijų modeliavimas – RENAULT tikslas yra sumažinti avarijų skaičių ir sušvelninti jų pasekmes.

Kartu su mokslininkais, ekspertais ir gaisrininkais sukurta programa „Pirmiausia – žmogus“ turi vienintelį tikslą: kasdien didinti kelių saugumą visiems eismo dalyviams.
iki 32
pažangių vairavimo pagalbos sistemų
daugiau kaip 60
saugos sistemų
daugiau kaip 2000
pateiktų saugos srities patentų(1)
daugiau kaip 5000
mokymus baigusių gaisrininkų(2)
(1) nuo 1969 metų
(2) 19 šalių

Renault ir priešgairinės tarnybos – nauja ypatinga partnerystė

Vykdydama programą „Pirmiausia – žmogus“, RENAULT dirba kartu su broliais Naudet, apdovanojimus pelniusių dokumentinių filmų apie rugsėjo 11-ąją ir Dievo Motinos katedros gaisrą kūrėjais, ir glaudžiai bendradarbiauja su kelių gelbėjimo tarnybomis. Tai ypatinga veikla, sujungianti inžineriją ir mokslinius tyrimus, siekiant kuo geriau išnaudoti „aukso valandą“ – brangias minutes, kurios reikalingos gelbėtojams, kad išgelbėtų gyvybę.
MOKYMAI
gaisrininkų rengimas
Vienintelis gamintojas pasaulyje, kuriame dirba etatinis ugniagesys pulkininkas leitenantas ir kuris reguliariai bendradarbiauja su kelių gelbėjimo tarnybomis. Vos per kelerius metus RENAULT koncerno mokymuose dalyvavo 5000 gaisrininkų iš 19 pasaulio šalių! 2023 m. planuojami nauji mokymai Europoje ir Lotynų Amerikoje.
RENAULT QRESCUE
Renault QRescue: pagalbos tarnybų laikui taupyti
RENAULT QRESCUE – tai QR kodas, esantis ant automobilio priekinio ir užpakalinio stiklo ir padedantis gaisrininkams operatyviai pasiekti prieigą prie pažeisto automobilio techninių duomenų, skirtų pagalbos tarnyboms.

Taip gaisrininkai pasiekia informaciją, kurios jiems reikia norint veiksmingai ir saugiai teikti pagalbą. Gelbstint nukentėjusiuosius sutaupoma beveik 15 brangių „aukso valandos“* minučių.
* kritiškai svarbi pirma valanda po avarijos
PARTNERIŲ TECHNOLOGIJOS
Fireman Access
Nors mūsų aukštos įtampos akumuliatoriai sukurti taip, kad būtų nepažeidžiami dėl vidinio poveikio, tačiau gali kilti gaisras dėl išorinio poveikio. Gaisrui išplitus į akumuliatorių, naujoviška RENAULT sukurta gaisro gesinimo sistema FIREMAN ACCESS leidžia nukreipti srovę iš žarnos tiesiai į akumuliatorių. Operacijos laikas sutrumpėja nuo kelių valandų iki penkių minučių!
SD SWITCH
SD Switch
Naujoviškas jungiklis „SD Switch“ akimirksniu atjungia akumuliatorių nuo aukštosios įtampos šaltinio.

sauga, šiuolaikiniai automobiliai

Per 50 veiklos metų RENAULT pavyko net 5 kartus sumažinti aukų kelyje skaičių. Siekdami pagerinti visų eismo dalyvių saugumą, LAB (Avarijų ir biomechanikos tyrimų laboratorijos) ekspertai ir 600 inžinierių ir technikų nuolat tobulina savo darbus. Iš viso išduota daugiau kaip 2000 patentų ir sukurta daugybė pažangių sprendimų, pavyzdžiui, FIREMAN ACCESS arba SD SWITCH.
PAŽANGIOSIOS VAIRAVIMO PAGALBOS SISTEMOS (ADAS)
ADAS (pažangiosios vairavimo pagalbos sistemos)
ADAS – tai išmaniosios sistemos, kuriose naudojamos pažangios technologijos (jutikliai, kameros, dirbtinis intelektas ir t. t.), padedančios vairuoti. Tačiau 67 % vairuotojų nesinaudoja vairavimo pagalbos sistemomis, jeigu jos neaktyvuojamos automatiškai (2019 m. SSHRC apklausa).* Renault užsibrėžė tikslą pakeisti šią tendenciją.

*Išvažiavimo iš eismo juostos įspėjimo sistema, eismo juostos palaikymo sistema, aktyvusis išmanusis greičio reguliatorius, greičio reguliatorius-ribotuvas.
SAUGUMO SISTEMOS
isofix (automobilinė kėdutė)
Vos 25% vaikų automobilyje tinkamai prisegami saugos diržais (10% apskritai keliauja neprisegti).* Savo modeliuose Renault siūlo iki 3 Isofix arba I-Size tvirtinimo vietų. Dėl to netinkamo vaikiškos kėdutės tvirtinimo automobilyje tikimybė sumažėja 4 kartus.
LAB ISTORIJA
kasdienė pažanga kelių eismo saugumo srityje
1969 m. RENAULT ir PSA koncernų įkurta laboratorija LAB specializuojasi eismo įvykių tyrimo, biomechanikos ir žmogaus elgsenos srityse. Jos užduotis – sumažinti aukų skaičių keliuose. Per 50 metų šios laboratorijos veikla padėjo sumažinti mirtingumą penkis kartus.
2024 M. „PRIX INNOVATION SÉCURITÉ ROUTIÈRE“ LAIMĖTOJA
2024 m. „Prix Innovation Sécurité Routière“ laimėtoja
2024 m. „Prix Innovation Sécurité Routière“ komisijos prizo laimėtoja saugos instruktoriaus funkcija analizuoja potencialius pavojus kelyje, remdamasi duomenimis apie aplinką, ir šią informaciją pateikia openR ekrane.

Kiekvienos kelionės pabaigoje gausite saugos balą, kuriuo įvertinamas jūsų vairavimas, taip pat rasite išsamią analizę ir paprastus patarimus, kaip vairuoti saugiau.

mobilumas ir sauga ateityje

RENAULT politika saugaus kelių eismo srityje orientuota penkiomis pagrindinėmis kryptimis: informatyvumas, profilaktika, korekcija, apsauga, gelbėjimas. Nuolat diegiame tokias naujoves kaip SAFETY SCORE, SAFETY COACH ir SAFETY GUARDIAN, kurios sukels tikrą revoliuciją saugos prie vairo srityje.
H1st vision
H1st VISION atspindi mūsų saugesnio ateities mobilumo viziją, taip pat apima pagal programą „Pirmiausia – žmogus“ atliekamus mokslinius tyrimus bei technologijų vystymą.

Kartu su 12 įmonių, prisijungusių prie ekosistemos „Software République“, sukurtame koncepciniame automobilyje naudojamos technologijos, kuriomis siekiama pagerinti visų eismo dalyvių saugumą. Šis automobilis – ateities mobilumo vizija.