safety by Renault

human first program

sauga pagal Renault
human first program
didesnis saugumas visiems kelių eismo dalyviams
Keitimasis duomenimis, avarijų testai, realių situacijų modeliavimas – pagrindinis Renault tikslas yra sumažinti avarijų skaičių ir sušvelninti jų pasekmes. 

Programa „Human First Program“ sukurta kartu su mokslininkais, ekspertais ir gaisrininkais. Jos pagrindinė užduotis – padidinti visų kelių eismo dalyvių saugumą.
iki 32
pažangių vairavimo pagalbos sistemų
daugiau kaip 60
saugos sistemų
daugiau kaip 2000
pateiktų saugos srities patentų(1)
daugiau kaip 5000
mokymus baigusių gaisrininkų(2)

(1) nuo 1969 m.

(2) 17 šalių

Renault ir priešgairinės tarnybos – nauja ypatinga partnerystė

Įmonės Renault specialistai surengė mokymus 5 000 gaisrininkų iš 17 Europos, Azijos, Afrikos ir Lotynų Amerikos šalių. Šiuose mokymuose dalyviai daugiau sužinojo apie naujos kartos automobilius ir jų sandarą. Renault – vienintelis gamintojas, į naujovių kūrimo procesą įtraukęs ugniagesius gelbėtojus, taip pat vienintelis, kurio inžinerijos padalinyje dirba etatinis gaisrininkas. Tokio bendardarbiavimo vaisius – sistema QRescue Renault, naudojama visuose modeliuose (1), taip pat sistemos SD Switch (2) ir Fireman Access (3).

(1)standartinė įranga nuo 2022 m. naujuose Renault modeliuose

(2)elektrifikuotuose automobiliuose

(3)100 % elektriniuose automobiliuose E-TECH ir įkraunamuose hibriduose

 

MOKYMAI
gaisrininkų mokymai
Renault yra vienintelis gamintojas pasaulyje, į savo inžinierių komandą įtraukęs etatinį ugniagesį pulkininką leitenantą ir nuolat bendradarbiaujantis su kelių gelbėjimo tarnybomis – vos per keletą metų įmonė surengė kursus 5000 ugniagesių iš 17 šalių! 2023 m. planuojami nauji mokymai Europoje ir Lotynų Amerikoje.
QRESCUE RENAULT
Renault QRescue: gelbėjimo tarnybų laikui taupyti
Nuskaitę Renault QRescue QR kodą, esantį ant priekinio ir galinio automobilio stiklo, į įvykio vietą atvykę ugniagesiai gelbėtojai iškart pasieks pažeisto automobilio techninį pasą.

 Jame ugniagesiai ras visą reikalingą informaciją, kad galėtų savo darbą atlikti veiksmingai ir saugiai. Taip gali būti sutaupoma beveik 15 brangių minučių, taigi gelbėtojai turės daugiau laiko suteikti pagalbą nukentėjusiesiems per pirmą valandą*. 
* Kritinis laikas po avarijos.
FIREMAN ACCESS
Fireman Access
Nors mūsų aukštos įtampos akumuliatoriai suprojektuoti taip, kad būtų apsaugoti nuo poveikio iš išorės, gaisro tikimybė vis tiek išlieka. Gaisrui išplitus į akumuliatorių, naujoviška ugniagesiams skirta sistema Renault Fireman Access leidžia nukreipti srovę iš žarnos tiesiai į akumuliatorių. Operacijos laikas sutrumpėja nuo kelių valandų iki penkių minučių!
SD SWITCH
SD Switch
Siekiant, kad ugniagesiams per gelbėjimo operacijas negrėstų elektros šokas, įrengtas novatoriškas jungiklis Renault SD Switch iškart atjungia akumuliatorių nuo aukštos įtampos šaltinio.

sauga šiuolaikiniuose automobiliuose

Per pastaruosius 50 metų įmonė Renault prisidėjo prie 5 kartus mažesnio žūčių keliuose skaičiaus. Siekdami nuolat didinti visų naudotojų saugumą ekspertai iš LAB (nelaimingų atsitikimų ir biomechanikos laboratorijos) ir 600 inžinierių bei technikų nuolat diegia įvairias naujoves. Iš viso išduota daugiau kaip 2000 patentų ir sukurta daugybė pažangių sprendimų, pavyzdžiui, Fireman Access arba SD Switch.

mobilumas ir sauga ateityje

sauga pagal Renault: kas laukia ateityje?
Renault politika saugaus kelių eismo srityje orientuota į 5 kryptis: informatyvumas, profilaktika, korekcija, apsauga, gelbėjimas. Nuolat diegiame tokias naujoves kaip Safety Score, Safety Coach ir Safety Guardian, kurios sukels tikrą revoliuciją saugumo prie vairo srityje.

atraskite

Renault human first
Renault human first