prancūziški elektro-pop stiliaus automobiliai

RENAULT

"Kurti ateitį reiškia remtis 127 metų pažanga. Mes automobilį laikome tvariu, išmaniu ir sujungtu mobilumo sprendimu. Kuriame automobilius, su kuriais tikrai galite gyventi, atsižvelgdami į savo laiką ir kiekvieno lūkesčius."

Fabrice Cambolive 
CEO Renault   

la marque Renault
automobilių gyvenimui kūrėjas
Jau daugiau nei 127 metus Renault kuria avangardinius automobilius ir diegia inovacijas, kad patenkintų jūsų lūkesčius. Dizainas, komfortas, technologijos, saugumas: mūsų automobiliai gyvena ir tobulėja kartu su jumis. Kiekvienas Renault – tai patirtis, kurią reikia išgyventi.

geriausiai pasaulyje parduodamas prancūziškų automobilių prekės ženklas*
Nr. 1

tarptautinis pripažinimas
+ 120 šalių
*2024 m. Renault prekės ženklas pardavė 1 577 351 transporto priemonę (lengvuosius automobilius ir lengvuosius komercinius automobilius). Vidinis šaltinis: Renault 2025.
la marque Renault
technologijos, tarnaujančios patirčiai
OpenR link multimedijos sistema su integruota Google¹, SolarBay®² nepermatomas panoraminis stiklinis stoglangis, Human First programa³: kiekviena inovacija užtikrina komfortą, apsaugą ir vairavimo malonumą. Mūsų vizija: technologijos tarnauja žmonėms.

aktyvių patentų*
+ 12 000
*Renault Group niekada nenustojo kurti inovacijų ir dabar gali pasigirti daugiau nei 12 000 aktyvių patentų, kurie sudaro bendrovės intelektinį kapitalą. Vidinis šaltinis: Renault 2024.
E-Tech – elektrifikacijos priešakyje
Renault, elektromobilių pradininkė Europoje, savo E-Tech technologiją taiko visuose savo automobiliuose: 100 % elektriniuose, savaime įsikraunančiuose hibridiniuose ir hiperhibridiniuose įkraunamuose automobiliuose. Su Renault - elektrifikacija yra pažanga, prieinama visiems.

elektrifikuotų transporto priemonių, parduotų Europoje 2024 m.*
1 iš 2

hibridinių transporto priemonių pardavimai Europoje 2024 m.**
Nr. 2
*2024 m. Renault prekės ženklo elektrifikuotos transporto priemonės sudarė 49 % jos pardavimų Europoje. Vidinis šaltinis: Renault 2025.
**2024 m. Renault prekės ženklas užėmė antrąją vietą Europos hibridinių automobilių rinkoje. Vidinis šaltinis: Renault 2025.
la marque Renault
tvarumo įsipareigojimas⁴
Renault yra įsipareigojusi keliais būdais: mažinti šiltnamio efektą sukeliančių dujų išmetimą⁵, perdirbti medžiagas⁶, naudoti perdirbamas medžiagas⁷ ir suteikti antrąjį gyvenimą savo Europos gamykloje, skirtoje žiedinei ekonomikai – Refactory.

minimalus mūsų transporto priemonių perdirbimo lygis*
85%    

2030 m. perdirbtų arba žiedinės ekonomikos medžiagų⁶ naudojimo mūsų transporto priemonėse tikslas**
33% 
*Transporto priemonės, kurių bent 85 % yra perdirbamos pagal Direktyvą 2005/64, vadinamą 3R direktyva.
**Kaip svertinis gamybos apimčių vidurkis, įskaitant pagal ISO 14021 standartą perdirbtas medžiagas ir gamybos atliekas arba atliekas, pakartotinai panaudotas gamybos procesuose pramonės įmonėje.
la marque Renault
elektro-pop kultūra
Renault, Prancūzijos ikona, gyvuojanti jau daugiau nei 127 metus, puoselėja ryšius su jumis per tvirtas partnerystes, populiarius renginius ir didelio masto kultūros projektus. Kiekviena iniciatyva yra galimybė mums susitikti ir pasidalyti savo aistra.

taip pat atraskite

¹OpenR link multimedijos sistema prisitaiko prie jūsų vairavimo profilio naudodama funkcijas, paslaugas ir programas.
OpenR Link su integruota Google funkcija suteikia prieigą prie suasmenintų maršrutų ir programų, kad vairavimo patirtis būtų pritaikyta jūsų poreikiams.
openR link apima Google Maps navigaciją realiuoju laiku, Google Assistant balso valdymo funkcijas ir Google Play integruotas programėles. Google, Google Play, Google Maps, Waz“ ir kiti prekių ženklai yra Google LLC prekių ženklai.

²Pasirinktinai, priklausomai nuo versijos.

³2023 m. Renault pradėta programa „Human first program“ supažindins plačiąją visuomenę su visomis prekės ženklo saugos iniciatyvomis ir pozicionuos Renault kaip technologišką ir žmogišką prekės ženklą.

⁴Renault prekės ženklas yra integruotas į Renault Group, kurios tvaraus vystymosi politika pagrįsta 3 ramsčiais: aplinkosauginiu, visuomeniniu ir socialiniu. Vidinis tvarumo šaltinis – Renault Group.

⁵Renault Group yra įsipareigojusi nuo 2019 iki 2030 m. 27 % sumažinti šiltnamio efektą sukeliančių dujų išmetimą, susidarantį perkant medžiagas ir komponentus bei naudojant transporto priemones, o tiesioginį ir netiesioginį išmetimą iš grupės objektų – 62 %.

⁶Iki 2030 m. mūsų transporto priemonėse panaudotų 33 % žiedinės ekonomikos medžiagų, skaičiuojant pagal gamybos apimčių svertinį vidurkį, įskaitant pagal ISO 14021 standartą perdirbtas medžiagas ir gamybos atliekas arba laužą, pakartotinai panaudotą gamybos procesuose pramonės įmonėje.

⁷Transporto priemonės, kurios yra perdirbamos bent 85 % pagal Direktyvą 2005/64, vadinamą 3R direktyva.