Naujas Rafale E-Tech hybrid

Renault Rafale E-Tech hybrid
Renault Rafale E-Tech hybrid
žvelgdami aukščiau, iš naujo atrandame save

E-Tech full hybrid 200 AG variklis

iki 1100 km atstumas¹

su integruota Google² & daugiau nei 50 programėlių³
200 AG
E-Tech full hybrid variklis
1 100 km
atstumas4
648 l
tūrio krovinys5
984 CM²
ploto "openR" ekranas + priekinis ekranas6

1su pilnu baku benzino, pagal WLTP duomenis

2Google, Google Play, Android Auto, Google Maps yra registruotieji Google LLC prekių ženklai

3priklausomai nuo šalies

4su pilnu baku benzino pagal WLTP duomenis

5priklausomai nuo versijos

6priklausomai nuo versijos


dizainas

NAUJAS POŽIŪRIS Į VEIKIMĄ


PANORAMINIS STOGAS SU SAULĖS BATERIJA

Renault Rafale E-Tech hybrid
patogumas ir šviesumas
Naudojant šią technologiją, didžiulį 1 m² ploto panoraminį stiklinį stogą su saulės baterijomis* galima pagal poreikį užtamsinti arba pašviesinti. Jūs turite nuspręsti, kokio norite ryškumo lygio iš 4 galimų neskaidrumo režimų, kad būtų užtikrintas tikrai pritaikytas komfortas.

*pasirinktinai

100 % hibridas

NUVAŽIUOTI IKI 1100 KM*

*su pilnu benzino baku, remiantis WLTP duomenimis
VARIKLIAI
E-Tech full hybrid 200 AG
Važiuokite elektra be įkrovimo iki 80 %* vairavimo laiko mieste ir važiuodami iki 130 km/h greičiu. Akumuliatorius įkraunamas lėtėjimo ir stabdymo metu, todėl sutaupysite iki 40 %** degalų.

didžiausia galia
96 kWh (200 AG)

pavarų dėžė
automatiniai multi-mode režimai

WLTP CO2 emisija
nuo 105 g/km


suvartojimas
nuo 4,7 l/100 km

akumuliatoriaus įtampa
400 В400 V + 2 kWh galia

*pagal akumuliatoriaus įkrovos būklę ir vairavimo stilių pagal WLTP miesto ciklą / vidinis Renault/2023 šaltinis

**E-Tech full hybrid varikliui, palyginti su švelniu hibridiniu automobilio varikliu, pagal WLTP miesto duomenis / šaltinis UTAC ir IDIADA / 2022 m. rugsėjo mėn
E-Tech plug-in hybrid kurių talpa 300 AG
Renault Rafale E-Tech plug-in hybrid
E-Tech plus-in hybrid su 300 AG.

4CONTROL ADVANCED

Renault Rafale E-Tech hybrid - 4Control advanced
judrumas ir stabilumas
Važiuojant nedideliu greičiu, 4Control Advanced galinius ratus orientuoja iki 5° kampu priešinga kryptimi nei priekinius ratus, todėl apsisukimo spindulys artimas miesto automobilio apsisukimo spinduliui. Važiuojant didesniu nei 50 km/val. greičiu, galiniai ratai pasisuka iki 1° kampu, kad padidėtų stabilumas.

"HEY, GOOGLE, ĮJUNK MANO MĖGSTAMĄ MUZIKĄ“
openR link su integruotu Google¹ taip pat leidžia tiesiogiai į ekraną įdiegti daugiau kaip 50 programėlių² ir Renault paslaugas.

1Google, Google Play, Android Auto, Google Maps yra registruotieji Google LLC prekių ženklai

2priklausomai nuo šalies


pirmiausia žmogus

32 PAŽANGIOSIOS PAGALBOS VAIRUOTOJUI SISTEMOS



Renault Rafale E-Tech hybrid - active driver assist
aktyvioji vairuotojo pagalba
Aktyvioji vairuotojo pagalbinė sistema sujungia Stop & Go sistemą su išmaniąja adaptyviąja kruizo kontrolės sistema ir eismo juostos centravimu. Ji reguliuoja greitį, atsižvelgdama į kelio sąlygas, palaiko saugų atstumą ir užtikrina, kad automobilis būtų išcentruotas eismo juostoje. Esant lėtam eismui, transporto priemonė sustoja ir vėl įsijungia automatiškai.
ir 31 kita pažangi vairuotojo pagalbinė sistema su programėle Human first ūsų saugumui 31 kita pažangi vairuotojo pagalbinė sistema su programėle Human first jūsų saugumui

RAFALE NUO 1934 M.

Renault Rafale E-Tech hybrid
noras siekti gerų rezultatų ir viršyti lūkesčius
Per visą savo istoriją Renault visada kūrė, išradinėjo ir tobulėjo ne tik keliuose, bet ir ore bei ant bėgių. Variklio našumas, aerodinaminis efektyvumas, sauga transporto priemonėje - iššūkių vis daugėja, o pažanga vis spartėja.

DAUGIAU INFORMACIJOS NETRUKUS

Renault Austral E-Tech full hybrid
Austral E-Tech full hybrid