Naujasis Renault Arkana

Tikra revoliucija: visureigis su dinamiška hibridine pavara


Šiuolaikiškas kėbulo dizainas

Arkana

Dinamiškas visureigis

Naujasis Arkana – išskirtinis hibridinio stiliaus pavyzdys. Aukšta prošvaisa (190 mm), kylanti kėbulo linija su chromuotais elementais, masyvios ratų arkos su apsaugomis – visa tai puikiai atitinka sportiškų visureigių stilių. Išraiškingas kupė krosoverio siluetas su besileidžiančiu stogo profiliu ir išraiškingomis kėbulo linijomis, – automobilyje Arkana puikiai dera jėga ir jautrumas, praktiškumas ir stilingumas.
Arkana

Priekinė automobilio dalis

Priekinės naujojo Renault Arkana grotelės su dideliu automobilio markės logotipu viduryje suteikia modeliui elegantiškumo ir rafinuotumo. Šias savybes pabrėžia ir chromuoti akcentai, dėl kurių transporto priemonės įvaizdis yra originalus ir lengvai įsimenamas. Dinamišką stilių atspindi išraiškinga priekinio buferio linija, o buferio apsaugos važiuojant padeda jaustis saugiau.
Arkana

Profilio siluetas

Šoninė kėbulo linija – vienas išskirtiniausių modelio ypatumų. Ši elegancijos, atletiškumo ir dinamiškumo įspūdį sukurianti linija padeda naująjį Arkana atpažinti iš pirmo žvilgsnio. Naujasis modelis gaminamas su dideliais ratlankiais (17 arba 18 colių), jo ilgis yra 4568 mm, aukštis 1571 mm, o tarpuratis 2720 mm. Idealiai plastiškos linijos sukuria aptakų siluetą ir atspindi sportišką automobilio stilių. Automobilio klasę pabrėžia chromuotos šoninės apdailos juostos ir ženklai ant priekinių ratų arkų.

Variantas R.S. LINE

Arkana

Variantas R.S. LINE

Arkana – tai ketvirtas Renault modelis (po Clio, Captur ir Megane), kuris turės variantą R.S. LINE. Automobilio sportiškumo idėja perimta iš gerai žinomo Megane R.S. ir turi Renault SPORT būdingą DNR. Ryškų charakterį pabrėžia tamsi danga su juodais lakuotais kėbulo elementais ir F1 oro skirstytuvu, būdingu priekiniams „Formulės-1” bolidų sparnams.
Arkana

R.S. LINE įranga

Kiekviena varianto R.S. LINE salono detalė traukia akį: ypatinga anglies pluošto spalvos prietaisų skydelio ir durų apdaila, inkrustuota raudona juosta viršutinėje prietaisų skydelio dalyje, oda aptrauktas vairaratis ir odiniai bei medžiagos ALCANTARA apmušalai su elegantiška sportine raudona siūle, puošiančia ir durų plokštes. Baigiamasis akcentas – saugos diržai su plona raudona linija, aliumininiai pedalai ir R.S. LINE logotipas.

salono dizainas

Naujasis Renault Arkana žavi šiuolaikišku ir komfortišku salonu ir visiems keleiviams užtikrina optimalias kelionės sąlygas.
Arkana

Prietaisų skydelis

Naujojo Renault Arkana prietaisų skydelis patraukia dėmesį elegantišku dizainu, derančiu prie kėbulo stiliaus, ir šiuolaikišku ergonomiškumu. Didelis 9,3 colio įstrižainės jutiklinis sistemos EASY LINK ekranas ir 10,25 colio skaitmeninis ekranas leidžia intuityviai naudotis visomis automobilio sistemomis, o aukštos kokybės apdaila švelni ir maloni liesti.
Arkana

Komfortas ir erdvus salonas

Dėl aukštos sėdėjimo padėties vairuotojas jaučiasi patogiai ir saugiai. Užpakalinėse sėdynėse važiuojantys keleiviai gali naudotis vėdinimo deflektoriais, įrengtais užpakaliniame centriniame valdymo pulte. Kaip niekad erdvus naujojo Arkana salonas užtikrina patogumą visiems keleiviams. Padidintas užpakalinės sėdynės atlošo posvyrio kampas, 211 mm atstumas kelių lygyje ir 305 mm erdvė kojoms – retas reiškinys šios klasės automobiliuose.
Arkana

Apmušalai

Dėl naujo apmušalų variantų dizaino visiškai pasikeitė naujojo Renault Arkana salonas. Varianto ZEN saloną puošia tekstilės apmušalai, varianto INTENS – ekologiškos odos ir tekstilės apmušalai, o pasirinkus papildomą įrangą – elegantiški odiniai apmušalai su ryškiais elementais. Varianto R.S. LINE apmušalai pagaminti iš odos ALCANTARA su raudonais sportiškais akcentais.
Arkana

Talpi bagažinė

Naujajame Renault Arkana įrengta labai talpi bagažinė (513 litrų variante „TCe” ir 438 litrų variante E-Tech HYBRID). Prireikus bagažinės grindis galima nuleisti į žemesnę padėtį – taip padidinama bagažinės talpa – arba pakelti, kad būtų lengviau pakrauti sunkų bagažą. Nulenkus 1/3 arba 2/3 užpakalinės sėdynės atlošo suformuojamas visiškai plokščias paviršius.