DUK¹ apie RENAULT 5 TURBO 3E

viskas, ką reikia žinoti apie RENAULT 5 TURBO 3E

bendroji informacija

Gaminio ekspertas: Michaël Grosjean
Transporto priemonė
Ar ketinama pagaminti sportiškesnį variantą?
Kitų variantų kurti neplanuojama. Tai pats galingiausias ir efektyviausias modelis RENAULT istorijoje, kurio iš viso bus tik 1980 vienetų.
Kokius elementus R5 TURBO 3E paveldėjo iš RENAULT 5?
R5 TURBO 3E turi šias R5 dalis: priekinis stiklas, šoniniai veidrodėliai, galiniai žibintai, oro kondicionierius, prietaisų skydelis ir multimedijos sistema (su specialia naudotojo sąsaja).
Kiek kainuoja R5 TURBO 3E?
Rekomenduojama mažmeninė automobilio kaina yra 160 000 €, be individualizavimo.
Ar R5 TURBO 3E parduodamas tik Prancūzijoje?
RENAULT 5 TURBO 3E parduodamas Europoje, įskaitant JK, taip pat Viduriniuose Rytuose, Australijoje ir Japonijoje.
Prekių ženklas
Kaip R5 TURBO 3E atitinka pasaulinę prekių ženklo koncepciją?
Išskirtinis projektas R5 TURBO 3E yra RENAULT automobilis dėl šio prekių ženklo istorijos (priklauso tai pačiai šeimai kaip ir RENAULT R5 TURBO, gamintas XX amžiaus 9 dešimtmetyje).
Ar automobilis turės ALPINE ženklą?
R5 TURBO 3E neturės ALPINE ženklo. Tai grynai RENAULT automobilis, kaip ir jo pirmtakas R5 TURBO iš 1980 metų.
Ar generalinio direktoriaus Luca De Meo pasitraukimas neturės įtakos R5 TURBO 3E?
Ne, dėl projekto viskas nuspręsta, jis jau vystomas, todėl jokios rizikos nėra.

rezervacijos

Gaminio ekspertas: Michaël Grosjean
Rezervacijos
Ar galima sužinoti užsakymo eiliškumą ir kur rasti šią informaciją?
Žinoma, jis nurodytas užsakymo patvirtinimo viršuje, po jūsų kontaktiniais duomenimis.
Tūkstančio klubas
Kodėl verta būti šiame klube?
Priklausote R5 TURBO 3E bendruomenei. Klubo narių laukia išskirtinė informacija ir renginiai per visą laukimo laikotarpį.
Ar turėsime galimybę sutikti kitus klubo narius?
Žinoma, galėsite susitikti išskirtiniuose renginiuose.

techniniai ir dizaino aspektai

Ekspertai: Philippe Varet (inžinerija) ir Sandeep Bhambra (dizainas)
Salonas
Ar automobilyje bus įrengta speciali garso sistema?
Automobilyje bus sumontuota tam tikra garso sistema, kuri šiuo metu kuriama.
Ar apsauginiai lankai ir saugos diržai bus standartiniai ir ar turite daugiau informacijos apie diržus?
Jie bus standartiniai. Prie vairuotojo ir keleivio sėdynių bus įrengti 6 taškų saugos diržai.
Durys ir kėbulas
Kaip atrodys išorinės durų rankenos?
Dirbame ties geriausiu įmanomu durų rankenų integravimu ir netrukus jums apie tai papasakosime.
Ar kėbulas bus pagamintas tik iš anglies pluošto?
Taip, visas kėbulas (konstrukcija, sparnai, durys, stogas, variklio dangtis ir bagažinė) bus pagamintas iš anglies pluošto.
Ratlankiai ir padangos
Kodėl ratlankiai nebus iš anglies pluošto?
Pasirinkome kaltinio aliuminio technologiją, kuri jau dabar yra labai efektyvi masės požiūriu.
Kas bus padangų gamintojas?
„Michelin“ yra vienas iš gamintojų, iš kurių prašome geriausių šiam automobiliui skirtų padangų pasiūlymo.
Prototipas
Ar prototipai jau išbandyti, ar jie dar tik projektuojami?
Pirmasis prototipas pirmą kartą buvo pristatytas birželio 26 d. Kuriant automobilį bus ne vienas įvairių bandymų etapas.
Ar tiesioginės transliacijos metu matytas prototipas yra galutinis?
Prototipas yra 95 % reprezentatyvus, o galutiniame automobilyje bus atlikta keletas pakeitimų ir korekcijų, ypač priekinio ir galinio buferio, siekiant optimizuoti aerodinamiškumą.
Matmenys ir svoris
Kiek svers R5 TURBO 3E?
Svoris bus mažiau nei 1450 kg. Siekiame, kad jis būtų 1400 kg.
Kokie R5 TURBO 3E matmenys?
R5 TURBO 3E matmenys yra tokie: ilgis 4,08 m, plotis 2,03 m, aukštis 1,38 m.
Kokia R5 TURBO 3E prošvaisa?
R5 TURBO 3E prošvaisa yra 118 mm.
Galia ir variklis
Kaip įmanoma 4800 Nm sukimo momentą perduoti į žemę?
Veiksmingą sukimo momento perdavimą į žemę užtikrina padangos ir svorio paskirstymas.
Kaip paaiškinti 4800 Nm sukimo momentą?
Ratų variklių sukimo momento negalima tiesiogiai palyginti su įprastinio variklio sukimo momentu, nes tarp variklių ir ratų nėra reduktoriaus. Taigi našumas išlieka labai aukštas – nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėjama greičiau nei per 3,5 sek.
Kiek patikima ratų variklių technologija?
Ratų varikliai, be abejo, yra naujovė, tačiau tai gerai apgalvotas sprendimas. Projektuodami galinę ašį išsprendėme neatremtos masės padidėjimo problemą. Be to, ratų varikliai suteikia nemažai privalumų, pavyzdžiui, akimirksniu pasiekiamas sukimo momentas, veržlumas ir žemesnis svorio centras – visa tai didina našumą ir malonumą vairuoti.
Per kiek laiko R5 TURBO 3E įsibėgėja nuo 0 iki 100 km/val.?
R5 TURBO 3E nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja greičiau nei per 3,5 sekundės.
Kaip bus valdoma ratų variklių trauka?
Automobilis sukuria tokį patį galinės ašies suspaudimą kaip ir įprastas variklis.
Ar ratų varikliams nekelia problemų neatremta masė?
Ne, nes net jei tokios neatremtos masės yra didesnės nei įprasto elektros variklio atveju, į jas atsižvelgėme nustatydami visų susijusių komponentų (pakabos svirčių, stebulės laikiklių, amortizatorių, spyruoklių ir t. t.) matmenis ir pakabos kinematiką.
Jei automobilis negeneruoja suspaudimo greitėjant, kaip jis bus valdomas?
Tai bus atliekama elektroniniu valdymu, kuris bus efektyvesnis, atsižvelgiant į ratų variklių architektūrą (greitesni mainai tarp ratų jutiklių ir elektros variklių).
Kitos dalys
Ar bus naudojama elektroninio vairavimo sistema?
Vairavimo sistema bus tradicinė, transmisija nebus laidinė.
Ar bus galima pasirinkti anglies keramikos stabdžius?
Šiuo metu tokie stabdžiai nenumatyti.

konfigūracija

Dizaino ekspertas: Sandeep Bham­bra
Planavimas ir procesai
Kada bus galima susikonfigūruoti R5 TURBO 3E?
Susikonfigūruoti bus galima 2026 m.
Ar bus naudojamas internetinis konfigūratorius?
Būtent taip, bus naudojamas gana smulkmeniškas konfigūratorius. Daugiau apie jį sužinosite gruodžio mėn. tiesioginėje transliacijoje.
Individualizavimas
Ar per tiesioginę transliaciją rodyto R5 TURBO 3E spalva yra jo standartinė spalva?
Tiesioginėje transliacijoje pristatyta spalva (įkvėpta Korsikos ralio) yra vienas iš pasiūlymų, kuriuos bus galima pasirinkti.
Ar bus galima rinktis smėlio spalvos saloną?
Salono individualizavimo pasiūlymai dar nėra iki galo parengti. Kiek vėliau pateiksime galutinius pasiūlymus.
Ar bus galima pasirinkti papildomą aptaką?
Nagrinėjame galimybę pasiūlyti papildomą aptaką, atsižvelgdami į sertifikavimo apribojimus.
Ar bus skirtingų ratlankių variantų?
Bus siūlomi tik vieno tipo ratlankiai, kurių dizainas panašus į tiesioginėje transliacijoje parodytų ratlankių dizainą.
Ar galime tikėtis pagalbos šiame plataus masto individualizavimo etape?
Jei norite atlikti plataus masto individualizavimą, galite susitarti dėl susitikimo su mūsų dizaineriais. Žinoma, jie bus su jumis kiekviename žingsnyje.
Kaip individualizavimas veiks užsienyje?
Automobilio individualizavimo darbai gali būti atliekami „Technocentre“ (netoli Paryžiaus) arba Paryžiaus centre esančioje dizaino studijoje. Ieškome nuotolinio sprendimo klientams, kurie negalės atvykti.

tvarkaraštis

Gaminio ekspertas: Michaël Grosjean
Renginiai
Kada vyks kitos tiesioginės transliacijos?
Kitos tiesioginės transliacijos vyks 2025 m. rugsėjį ir gruodį. Daugiau transliacijų bus suorganizuota 2026 m.
Kokie laukia renginiai?
Artimiausi renginiai – tiesioginės transliacijos 2025 m. rugsėjį ir gruodį. Be tiesioginių transliacijų, bus siūloma ir kitų išskirtinių renginių. Būtinai jus informuosime apie tai, ko tikėtis.
Į kokius renginius būsime kviečiami?
Laukimo laikotarpiu planuojame renginius, skirtus automobilių sporto entuziastams. Jūsų laukia išskirtinės patirtys, apie kurias netrukus sužinosite daugiau.
Pristatymas ir bandomasis važiavimas
Kada planuojama pristatyti pirmuosius automobilius?
Pirmosios pristatymo sesijos numatomos 2027 metais.
Į kur bus pristatytas R5 TURBO 3E?
Bus galima rinktis iš kelių R5 TURBO 3E pristatymo variantų – konkrečiu adresu arba į mūsų atstovybę. Daugiau informacijos pateiksime netrukus.
Ar bus galima išbandyti R5 TURBO 3E?
Žinoma, bus organizuojami bandomieji važiavimai, kad galėtumėte susipažinti su R5 TURBO 3E. Netrukus pateiksime daugiau informacijos.

įkrovimas

Inžinerijos ekspertas: Philippe Varet
Elektros sistema
Ar R5 TURBO 3E turės V2G funkciją?
Taip, kadangi automobilyje RENAULT 5 TURBO 3E bus sumontuotas dvikryptis kintamosios srovės įkroviklis, jame galima V2G funkcija. Tačiau jos prieinamumas priklauso nuo šalies.
Ar bus suteikta techninė pagalba įsirengti įkrovimo stotelę namuose?
Taip, mūsų atstovybėje jums patars, kaip įrengti lizdą arba įkrovimo stotelę.
Kokio namų įkroviklio reikės?
Geriausia būtų naudoti specialią įkrovimo stotelę arba iki 11 kW galios „Wallbox“ stotelę, nes tokia yra didžiausia automobilio įkrovimo kintamąja srove galia. Galite naudoti ir standartinį arba sustiprintą 220 V elektros lizdą (tačiau įkrovimo laikas, žinoma, bus ilgesnis).

techninė priežiūra

Gaminio ekspertas: Michaël Grosjean
Kokia garantija suteikiama akumuliatoriui?
Garantija akumuliatoriui bus tokia pati kaip ir R5 E-TECH: 8 metai / 100 000 mylių.
Ar yra garantija dėl laikotarpio, per kurį bus galima įsigyti automobilio dalių?
Šį laikotarpį dar deriname, nes norime, kad jis atitiktų mūsų lūkesčius tokio tipo automobiliui.
Kaip užtikrinate šios naujos technologijos ilgaamžiškumą?
Variklio ilgaamžiškumas išbandytas stende ir prototipinėje transporto priemonėje pagal įprastus standartus, jam suteikiama tokia pati garantija kaip ir kitiems varikliams.
¹RENAULT šiuo metu toliau vysto šį automobilį. Kai kurie šių DUK elementai gali būti keičiami. Įgyvendinant projektą šie DUK bus atnaujinti.