Kaip perduodamas 4 800 Nm sukimo momentas ratams?
Efektyvus sukimo momentas pasiekiamas optimaliai parinkus padangas ir svorio pasiskirstymą.
Kaip paaiškinate tokį aukštą sukimo momentą?
Variklio rato sukimo momentas negali būti tiesiogiai lyginamas su tradicinio variklio, nes nėra redukcinės pavaros. Vis dėlto automobilis pasižymi aukšta sparta ir 0–100 km/h įsibėgėjimas – mažiau nei 3,5 s.
Ar varikliai ratams patikimi?
Taip – tai inovacija, tačiau realus sprendimas: padidinusią nepriklausomą masę kompensuoja galinės ašies konstrukcija. Be to, automobilis suteikia momentinį atsaką, geresnį manevringumą ir žemesnį svorio centrą.
Per kiek laiko įsibėgėja iki 100 km/h?
Kaip valdoma variklio rato trauka?
Automobilis generuoja tokią pat galinės ašies kompresiją kaip ir su įprastu varikliu.
Ar nepriklausomos masės problema su ratų varikliais?
Ne – mes tai įvertinome projektuodami visus pakabos komponentus (svirtys, šarnyrai, amortizatoriai, spyruoklės ir t. t.) ir pakabos kinematiką.
Kaip bus valdomas pagreitis, jei nesukurta kompresija?
Tai bus atliekama elektroniniu valdymu, kuris efektyvesnis dėl ratų variklio architektūros (greitas ryšys tarp rato jutiklio ir variklio).