FAQ¹ Renault 5 Turbo 3E

viskas, ką reikia žinoti apie Renault 5 Turbo 3E

bendra informacija

Produkto ekspertas: Michaël Grosjean
Transporto priemonė
Ar planuojama sportiškesnė versija?
Neplanuojama kurti daugiau versijų. Tai galingiausias ir aukštos klasės modelis Renault istorijoje, gaminamas tik 1 980 vienetų.
Kokios Renault 5 savybės integruotos į R5 Turbo 3E?
R5 Turbo 3E naudoja šias R5 dalis: priekinį stiklą, šoninius veidrodėlius, galinius žibintus, oro kondicionierių, prietaisų skydelį ir multimedijos sistemą (su specialiu vartotojo sąsaja).
Kokia R5 Turbo 3E kaina?
Rekomenduojama mažmeninė kaina – 160 000 €, be personalizacijos.
Ar R5 Turbo 3E parduodamas tik Prancūzijoje?
Renault 5 Turbo 3E parduodamas Europoje (įskaitant JK), Viduriniuose Rytuose, Australijoje ir Japonijoje.
Prekės ženklas
Kaip R5 Turbo 3E dera su prekės ženklo pasauline strategija?
Tai unikalus projektas – R5 Turbo 3E yra Renault modelis, atitinkantis Renault R5 Turbo šeimos paveldą iš 80‑ųjų metų.
Ar automobilis turės Alpine ženklinimą?
Ne – R5 Turbo 3E nebus parduodamas su Alpine ženklu, nes tai Renault automobilis, kaip ir 1980‑ųjų R5 Turbo.
Ar Luca De Meo atleidimas paveiks projektą R5 Turbo 3E?
Ne – projektas jau patvirtintas ir vystymo procesas vyksta, taigi jokio rizikos nėra.

rezervacijos

Produkto ekspertas: Michaël Grosjean
Rezervacijos
Ar įmanoma sužinoti rezervacijos numerį ir kur tai rasti?
Taip – numeris pateiktas rezervacijos dokumento viršuje, tiesiai po kontaktiniais duomenimis.
„Tūkstančio Klubas“
Kuo ypatinga dalyvauti šiame klube?
Jūs tampate R5 Turbo 3E bendruomenės nariu. Per laukimo laikotarpį jums prieinama išskirtinė informacija ir renginiai.
Ar bus galimybė susitikti kaip klubo nariams?
Žinoma – bus organizuojami išskirtiniai renginiai, kuriuose turėsite galimybę susitikti.

techninės ir dizaino detalės

Ekspertai: Philippe Varet (inžinerija), Sandeep Bhambra (dizainas)
Interjeras
Ar automobilis turės specialią garso sistemą?
Taip – automobilis bus aprūpintas savo garso sistema, kuri šiuo metu kuriama.
Ar standartinės komplektacijos dalis – rėmai ir saugos diržai? Ar turite daugiau detalių?
Taip – tai standartinė įranga. Vairuotojo ir keleivio sėdynėse bus įrengti 6 taškų saugos diržai.
Durys ir kėbulas
Kokios bus išorinės durelių rankenėlės?
Dirbame prie optimaliausio rankenėlių integravimo ir netrukus pateiksime daugiau informacijos.
Ar kėbulas bus visiškai iš anglies pluošto?
Taip – visas kėbulas: konstrukcija, sparnai, durys, stogas, variklio dangtis ir bagažinės dangtis – bus pagamintas iš anglies pluošto.
Ratlankiai ir padangos
Kodėl nepasirinkote anglies pluošto ratlankių?
Pasirinkome kalto aliuminio technologiją, kuri jau labai efektyvi pagal masę.
Kas gamins padangas?
Vienas iš padangų gamintojų – Michelin, su kuriuo bendradarbiaujame, siekdami parinkti geriausias padangas šiam automobiliui.
Prototipas
Ar prototipai jau testuojami ar jie dar dizaino stadijoje?
Pirmasis prototipas buvo pristatytas birželio 26 d. Vystymo metu bus keletas testavimo etapų.
Ar tas prototipas, kurį matėme per tiesioginį transliavimą, yra galutinis?
Tai 95 % reprezentatyvus modelis. Gamybinėje versijoje gali būti nedidelių korekcijų, ypač priekinio ir galinio buferių srityje, optimizuojant aerodinamika.
Matmenys ir svoris
Kiek svers R5 Turbo 3E?
Svoris bus mažesnis nei 1 450 kg. Tikslas – 1 400 kg.
Kokie matmenys?
Ilgis – 4,08 m; plotis – 2,03 m; aukštis – 1,38 m.
Koks pravažumas?
Pravažumas – 118 mm.
Galia ir variklis
Kaip perduodamas 4 800 Nm sukimo momentas ratams?
Efektyvus sukimo momentas pasiekiamas optimaliai parinkus padangas ir svorio pasiskirstymą.
Kaip paaiškinate tokį aukštą sukimo momentą?
Variklio rato sukimo momentas negali būti tiesiogiai lyginamas su tradicinio variklio, nes nėra redukcinės pavaros. Vis dėlto automobilis pasižymi aukšta sparta ir 0–100 km/h įsibėgėjimas – mažiau nei 3,5 s.
Ar varikliai ratams patikimi?
Taip – tai inovacija, tačiau realus sprendimas: padidinusią nepriklausomą masę kompensuoja galinės ašies konstrukcija. Be to, automobilis suteikia momentinį atsaką, geresnį manevringumą ir žemesnį svorio centrą.
Per kiek laiko įsibėgėja iki 100 km/h?
Mažiau nei 3,5 s.
Kaip valdoma variklio rato trauka?
Automobilis generuoja tokią pat galinės ašies kompresiją kaip ir su įprastu varikliu.
Ar nepriklausomos masės problema su ratų varikliais?
Ne – mes tai įvertinome projektuodami visus pakabos komponentus (svirtys, šarnyrai, amortizatoriai, spyruoklės ir t. t.) ir pakabos kinematiką.
Kaip bus valdomas pagreitis, jei nesukurta kompresija?
Tai bus atliekama elektroniniu valdymu, kuris efektyvesnis dėl ratų variklio architektūros (greitas ryšys tarp rato jutiklio ir variklio).
Kiti komponentai
Ar įdiegtas drive‑by‑wire sistema?
Ne – vairo sistema yra tradicinė, be laidinio valdymo.
Ar bus galimybė pasirinkti anglies keramikos stabdžius?
Kol kas tai neplanuojama.

konfigūracija

Dizaino ekspertas: Sandeep Bham­bra
Planavimas ir procesai
Kada bus galima konfigūruoti R5 Turbo 3E?
2026 metais.
Ar bus internetinis konfigūruoklis?
Taip – specialus konfigūruoklis. Daugiau sužinosite gruodžio žinioje tiesioginiame eteryje.
Personalizacija
Ar spalva, parodyta per tiesioginę transliaciją, yra standartinė?
Spalva, įkvėpta Tour de Corse, yra vienas iš siūlomų variantų.
Ar bus bėgi interjero versija?
Interjero personalizacijos pasiūlymas dar nėra galutinai patvirtintas. Greitai pateiksime galutinį pasiūlymą.
Ar bus papildomas spoileris?
Svarstome tokį variantą, atsižvelgiant į homologacijos reikalavimus.
Ar bus skirtingų ratų variantų?
Ne – bus tik vienas tipas, panašus į tą, kurį matėme transliacijoje.
Ar bus palaikymas hyper‑personalizacijos etape?
Galite susitarti su mūsų dizaineriais – jie padės per visą procesą.
Kaip personalizacija veiks užsienyje?
Galite atvykti į Technocentre (netoli Paryžiaus) arba į studiją Paryžiaus centre. Taip pat svarstoma nuotolinė galimybė tiems, kurie negali atvykti.

tvarkaraštis

Produkto ekspertas: Michaël Grosjean
Renginiai
Kada vyks kitos tiesioginės transliacijos?
Kitų transliacijų laukiama 2025 m. rugsėjį ir gruodį. 2026 m. jos bus tęsiamos.
Kokie laukia renginiai?
2025 m. rugsėjo ir gruodžio transliacijos bei kiti išskirtiniai renginiai. Mes informuosime apie juos laiku.
Kokio pobūdžio renginiuose kviesite dalyvauti?
Planuojame renginius automobilių sporto entuziastams – išskirtinės patirtys ir prisiminimai. Detales pateiksime netrukus.
Pristatymas ir bandomasis važiavimas
Kada prasidės pirmieji pristatymai?
Pirmosios pristatymo sesijos numatomos 2027 metais.
Kur bus pristatomas R5 Turbo 3E?
Galimos kelios pristatymo galimybės: išskirtiniu adresu arba jūsų įgaliotame pardavimo centre. Netrukus pateiksime daugiau informacijos.
Ar bus organizuojamas test‑važiavimas?
Taip – bus galimybė išbandyti R5 Turbo 3E. Apie tai informuosime greitai.

įkrovimas

Inžinerinis ekspertas: Philippe Varet
Elektrifikacija
Ar R5 Turbo 3E bus V2G suderinamas?
Taip – su dvikrypčiu AC krovikliu R5 Turbo 3E palaikys V2G, tačiau paslaugos prieinamumas priklausys nuo šalies.
Ar bus techninė pagalba montuojant namų įkrovimo stotelę?
Taip – jūsų atstovas patars dėl rozetės ar įkrovimo taško įrengimo.
Kokia įkrovimo įranga reikalinga namuose?
Idealus variantas – sieninė įkrovimo stotelė (wallbox) iki 11 kW. Galima naudoti standartinę arba sustiprintą 220 V rozetę (nors įkrovimas truks ilgiau).

aptarnavimas ir garantinis aptarnavimas

Produkto ekspertas: Michaël Grosjean
Kokia garantija baterijai?
Garantija tokia pati kaip R5 E‑Tech – 8 metai arba 100 000 mylių.
Ar garantuojama, kad dalys bus ilgai prieinamos?
Dirbame tam, kad atitiktume tokiam automobiliui keliamus lūkesčius.
Kaip užtikrinate šios naujos technologijos ilgaamžiškumą?
Variklis yra testuojamas ant stendo ir prototipų, atitinka įprastus standartus ir turi tokią pačią garantiją kaip ir kiti varikliai.
¹Renault šiuo metu dirba prie automobilio vystymo. Kai kurie FAQ punktai gali keistis. FAQ bus atnaujinama pagal projekto eigą.