RENAULT MASTER

All-new Renault Master
All-new Renault Master
RENAULT MASTER žengia į naują erą: jo aerodinaminė forma sukurta vėjo tunelyje, todėl dabar šis modelis – dar efektyvesnis. Nauja dinamiška stabdymo sistema taip pat prisideda prie to, kad dabar šio automobilio variantas su 2 l dyzeliniu varikliu dCi1 sunaudoja 1,5 l/100 km mažiau degalų, o 100 % elektrinis E-TECH variantas nuvažiuoja 21 % toliau (iki 410 km2). Kabina suprojektuota taip, kad vairuotojas jaustųsi patogiai: lengvai pasiekiami valdikliai, 10 colių ekranas su openR LINK ir integruotomis „Google“ paslaugomis3
1625 kg
naudingasis krovumas2
1312 mm
šoninė anga
40
adapatavimo variantų tiesiai iš RENAULT gamyklos
2 energijos šaltiniai
elektra arba dyzelinas
1 matavimas atliktas naudojant WLTP ciklą 2023 m. kovo mėn.; lyginamas naujasis MASTER L2H2 3,5T dCi 130 su RENAULT MASTER 3 phase 2 Blue dCi 135. RENAULT vidinis tyrimas.
2 matavimas atliktas naudojant WLTP ciklą; lyginamas naujasis 87 kWh MASTER L2H2 E-TECH su 52 kWh RENAULT MASTER E-TECH ELECTRIC. RENAULT vidinis tyrimas.
3 „Google“, „Android Auto“, „Google“ žemėlapiai, „Waze“ ir kt. yra „Google LLC“ prekių ženklai.
4 RENAULT vidinis tyrimas; etaloninis naudingasis 4 t ir 87 kW E-TECH varianto krovumas (2023-10-27)

21 % mažesnės elektros sąnaudos1

1 matavimas naudojant WLTP ciklą, lyginant naująjį 87 kWh MASTER L2H2 E-TECH ir 52 kWh RENAULT MASTER E-TECH ELECTRIC. RENAULT vidinis tyrimas

aerodinamiškas dizainas

suprojektuotas našiam darbui
Iki smulkiausių detalių furgono RENAULT MASTER išorė buvo analizuojama vėjo tunelyje, kad kiekvienas elementas būtų kuo aerodinamiškesnis.
suprojektuotas, kad būtų efektyvesnis
410 km
100 % elektrinio 87 kWh E-TECH furgono nuvažiuojamas atstumas1
1 laukiama L2H2 4T varianto sertifikavimo

2 energijos šaltiniai

100 % elektrinis E-TECH
Renault Master E-Tech 100% electric
Tris kartus pigesnė energija, sutaupoma iki 30 % priežiūra išlaidų ir jokio išmetamo CO2 – 100 % elektrinis E-TECH variantas turi stiprių argumentų. Pagal savo poreikius galite rinktis iš dviejų akumuliatorių variantų: 40 kWh talpos ir 170 km nuvažiuojamo atstumo – idealus variantas pristatymams mieste – arba 87 kWh talpos ir 410 km nuvažiuojamo atstumo – puikiai tinka ilgesnėms kelionėms, ypač žinant, kad per 35 minutes galima atkurti 80 % nuvažiuojamo atstumo.1

didžiausia galia
130 AG (105  kW)2

pavarų dėžė
išmanioji daugiarežimė automatinė

mažiau išmetamo CO2
0g

degalų sąnaudos
1 pagal WLTP protokolą 2023 m. kovą; gali skirtis priklausomai nuo varianto ir parinkčių
2 Blue dCi 180 BVA
dyzelinis
Renault Master - diesel
Nuvažiuokite dar toliau naudodami puikių eksploatacinių savybių „Blue dCi“ pavarą. Šis dyzelinis variantas su naująja hidrauline dinamiška stabdžių sistema yra aerodinamiškas iki pat oro skirstytuvų ir sunaudoja mažiau degalų bei išmeta mažiau CO2: mažiau nei 195 g/100 km.1

didžiausia galia
170  AG  (125  kW)2

pavarų dėžė
automatinė ir mechaninė

mažiau išmetamo CO2
nuo 194 g/km3

degalų sąnaudos
nuo 7,5 l/100 km4
1 Blue dCi 105 BVM
2 Blue dCi 180 BVA
3 laukiama naujojo MASTER L2H2 3,5T dCi105 sertifikavimo
4 pagal WLTP protokolą 2023 m. kovą; gali skirtis priklausomai nuo varianto ir parinkčių

profiliai

40 adaptavimo variantų tiesiai iš RENAULT gamyklos

MASTER adaptavimo variantai, paruošiami RENAULT gamyklose

1625 kg1 krovumas
RENAULT MASTER padės dirbti produktyviai, nes pasižymi geriausiomis savybėmis savo kategorijoje: naudingasis krovumas iki 1625 kg1, velkamoji galia 2500 kg. Pakrauti bus lengviau dėl praktiško galinio slenksčio ir optimalios formos krovinių skyriaus su pakrovimo rankena. Plačiausios slankiosios durys šioje kategorijoje.

1 RENAULT vidinis tyrimas; etaloninis naudingasis 4 t ir 87 kW E-TECH varianto krovumas (2023-10-27)
1 RENAULT vidinis tyrimas; etaloninis naudingasis 4 t ir 87 kW E-TECH varianto krovumas (2023-10-27)

ergonomiškumas ir vietos daiktams

1 pasirenkama įranga

technologija

openR LINK su integruotomis „Google“ paslaugomis

large 10.1” screen - Renault Master
platus 10 colio ekranas
Furgone RENAULT MASTER mėgaukitės vienu didžiausių ekranų rinkoje su išmaniąja multimedijos sistema OpenR LINK ir integruotomis „Google“ paslaugomis. Supaprastinta ir patogi sąsaja su išmaniojo telefono ekrano dubliavimo funkcija padės jums visose darbo kelionėse.
car apps - Renault Master
daugiau nei 50 automobilinių programų
Palengvinkite sau gyvenimą su multimedijos sistema openR LINK ir integruotomis „Google“ paslaugomis: skaitykite el. laiškus programoje „Vivaldi“, pasiekite reikiamus įrankius ir tokias „Google“ paslaugas kaip „Google“ žemėlapiai, „Google Assistant“, naudokitės „Waze“ navigacija arba apmokėkite už stovėjimą programoje „EasyPark“
business - Renault Master
skirtas darbui
Kadangi jūsų laikas brangus, sistema openR LINK su integruotomis „Google“ paslaugomis leidžia valdyti kelionę, ryšį ar net automobilio temperatūrą naudojant „Google Assistant“ – tam nereikės sustabdyti automobilio.

programa „Pirmiausia – žmogus“

20 pažangiųjų vairavimo pagalbos sistemų

park assist and rear view camera - Renault Master
pagalbinė automobilio statymo sistema ir galinio vaizdo kamera
Pagalbinė automobilio statymo sistema, naudodamasi jutiklių duomenimis, jums garso ir matomais signalais praneša apie artėjančias kliūtis. Kai tik įjungiate atbulinę pavarą, kamera į centrinį ekraną perduoda galinį vaizdą su tam tikru ženklinimu (parinktis „Park Assist“).
pedestrian safety - Renault Master
pėsčiųjų saugumas
Jei iškyla pavojus susidurti su pėsčiuoju, jutiklis liepia vairuotojui stabdyti. Jei vairuotojas reaguoja per lėtai, sistema sustiprina stabdymą ir, jei reikia, net visiškai sustabdo transporto priemonę.
blind spot - Renault Master
dviratininkų aptikimas nematomoje zonoje užmiesčio keliuose ir miesto gatvėse
Nematomos zonos įspėjimo sistema (BSW) aptinka į vairuotojo matymo lauką nepatenkančiose zonose esančius dviratininkus ar kitas transporto priemones. Vairuotoją įspėja šviesos signalu šoniniuose veidrodėliuose. Keleivio pusėje jutiklis aptinka nematomoje zonoje atsidūrusius dviratininkus ir įjungia garsinį bei šviesos signalą.
ir dar 17 pažangių vairavimo pagalbos sistemų pagal programą „Pirmiausia – žmogus“