NAUJASIS RENAULT MASTER

All-new Renault Master
All-new Renault Master
RENAULT MASTER dėl išskirtinai aerodinamiško dizaino pradeda naują našumo erą. Dėl pagerėjusių eksploatacinių savybių šis automobilis sunaudoja 1,5 l mažiau degalų (su dCi 2 l varikliu)*, o 100 % elektrinio E-TECH varianto elektros sąnaudos yra 27 % mažesnės, todėl jo nuvažiuojamas atstumas siekia 460 km**.
1625 kg
naudingasis krovumas***
1312 mm
šoninės angos plotis
38
gamykliniai kėbulo variantai
2 rūšių pavara
elektrinė ir dyzelinė
* pagal WLTP protokolą.
** pagal WLTP, lyginant RENAULT MASTER L2H2 E-TECH 87 kWh ir RENAULT MASTER E-TECH ELECTRIC 52 kWh. RENAULT tyrimas.
*** varianto L2H2 4T EV 87 kWh

iki 27 % mažesnės degalų sąnaudos*

* pagal WLTP, lyginant RENAULT MASTER L2H2 E-TECH 87 kWh ir RENAULT MASTER E-TECH ELECTRIC 52 kWh. RENAULT tyrimas.

aerodinamiškas dizainas

našumą padidinantis dizainas
Kiekviena RENAULT MASTER kėbulo detalė buvo nuodugniai išbandyta aerodinaminiame tunelyje, kad būtų optimizuotas oro srauto valdymas ir pagerintos kiekvieno elemento aerodinaminės savybės.
didesnis našumas
460 km
nuvažiuojamas atstumas su 100 % elektriniu varikliu E-TECH 87 kWh*
* variantas L2H2 4T sertifikuojamas

2 rūšių pavara

100% electric E-TECH
Dėl mažesnių energijos sąnaudų, iki 30 % pigesnės techninės priežiūros ir nuliui lygaus išmetamo CO2 kiekio 100% electric variantas E-TECH – tikras flagmanas. Galite pasirinkti iš dviejų akumuliatorių variantų, leidžiančių optimizuoti automobilio efektyvumą pagal savo poreikius: 40 kWh ir 170 km nuvažiuojamo atstumo – idealiai tinka kroviniams pervežti mieste – arba 87 kWh ir 460 km nuvažiuojamo atstumo – geriausiai tinka ilgoms kelionėms, kuriose per 35 min. galima atkurti iki 80 % nuvažiuojamo atstumo.*

didžiausia galia
105 kW**

pavarų dėžė
automatinė redukcinė pavarų dėžė

išmetamo CO₂ kiekis
0 g

sąnaudos
* pagal WLTP protokolą; priklauso nuo varianto ir parinkčių
** 87 kWh talpos akumuliatorius
dyzelinas
Leiskitės į tolimą kelią su naujuoju varikliu BLUE dCi Dyzelinis variantas su nauja hidrauline dinamine stabdžių sistema pasižymi aerodinaminėmis savybėmis iki pat aptakų ir mažomis degalų sąnaudomis bei nedideliu išmetamo CO2 kiekiu: mažiau nei 195 g/100 km*.

didžiausia galia
170 AG**

pavarų dėžė
automatinė arba mechaninė

mažesnis išmetamo CO₂ kiekis
išmetamo CO₂ kiekis nuo 194 g/km***

sąnaudos
nuo 7,5 l/100 km****
*Blue dCi 105 L2H2
**BLUE dCi170, aut.
*** Naujasis MASTER L2H2 3.5T dCi105 sertifikuojamas
**** pagal WLTР protokolą; priklauso nuo varianto ir parinkčių

38 kėbulo variantai pagaminti RENAULT gamyklose

MASTER kėbulo adaptavimo variantai, paruošti RENAULT gamyklose

naudingoji apkrova 1625 kg
RENAULT MASTER pasižymi geriausiomis savo klasėje eksploatacinėmis savybėmis ir yra skirtas sunkiam darbui: naudingoji apkrova – iki 1625 kg*, o velkamoji galia – iki 2500 kg. Praktiškas galinis slenkstis ir optimalios formos bagažo skyrius su patogia rankena palengvina krovos darbus. Šone – plačiausios stumdomosios durys savo klasėje.
*L2H2 E-TECH 100% electric 87 kWh varianto

ergonomiškumas ir dėtuvės

* papildoma įranga

technologija

openR link su integruotomis „Google“ paslaugomis

didelis 10 colių ekranas
Komerciniame automobilyje RENAULT MASTER naudokitės vienu didžiausių šio segmento ekranų su multimedijos sistema openR link ir integruotomis „Google“ paslaugomis. Visose darbo kelionėse jus lydės patogi, intuityvi sąsaja, kurioje galima dubliuoti išmaniojo telefono ekraną.
Daugiau kaip 50 pasiekiamų programų
Su multimedijos sistema openR link kasdienės užduotys bus dar paprastesnės: tikrinkite el. paštą naudodamiesi „Vivaldi“, naudokitės pagrindinėmis „Google“ funkcijomis ir paslaugomis, pavyzdžiui, „Google“ žemėlapiais ir „Google Assistant“, „Waze“ navigacija arba raskite stovėjimo vietą naudodamiesi „EasyPark“.
sukurta profesinei veiklai
Kadangi jūsų laikas brangus, sistema openR link su integruotomis „Google“ paslaugomis leidžia naudojantis „Google Assistant“ balso komandomis valdyti maršrutą, ryšį ir salono temperatūrą – tam nereikės atitraukti dėmesio nuo vairavimo.

programa „Pirmiausia – žmogus“

20 pažangiųjų vairavimo pagalbos sistemų

park assist and rear view camera - Renault Master
automobilio statymo pagalbos sistema ir galinio vaizdo kamera
Įjungus atbulinės eigos pavarą, automobilio statymo pagalbos sistema, naudodama jutiklius, padeda vairuotojui manevruoti, garsiniais ir vaizdiniais signalais pranešdama apie netoliese esančias kliūtis. Kamera į centrinį ekraną taip pat perduoda galinį vaizdą su automobilio statymo žymėjimais (papildoma funkcija „Park Assist“).
pedestrian safety - Renault Master
pėsčiųjų saugumas
Dėl specialaus jutiklio vairuotojui duodamas signalas stabdyti, jei kyla pavojus susidurti su pėsčiuoju. Jei vairuotojo reakcija nepakankama, sistema padidina stabdymo jėgą – jei reikia, iki visiško sustojimo.
blind spot - Renault Master
nematomoje zonoje esančių dviratininkų aptikimas mieste ir užmiestyje
Nematomų zonų stebėjimo sistema (BSW) aptinka dviračius ar kitas transporto priemones, esančias šonuose, vairuotojui nematomose zonose. Apie jas šoniniuose veidrodėliuose įspėja šviesos indikatorius. Keleivio pusėje sistema, aptikusi nematomoje zonoje esantį dviratininką, įjungia garsinį ir regimąjį signalą.
ir dar 17 pažangiųjų vairavimo pagalbos sistemų pagal programą „Pirmiausia – žmogus“

pradėkite planuoti

privalumai verslo klientams
Pasinaudokite mokesčių lengvatomis ir kitomis vyriausybės priemonėmis, skatinančiomis pakeisti įmonės transporto priemones į elektrines.

susipažinkite su mūsų pasiūlymais

stay informed - Renault Master
individualizuokite RENAULT MASTER