ekologinis projektavimas

ekologinis projektavimas

Renault Scenic 
Elektrinis RENAULT SCENIC E-TECH atspindi RENAULT grupės tvaraus vystymosi siekį. RENAULT SCENIC buvo sukurtas naudojant optimizuotus gamybos procesus ir tapo pažangiausiu automobilių inžinerijos pavyzdžiu. Jo komponentuose yra ne mažiau kaip 22 % perdirbtų medžiagų¹ ir ekologiškų medžiagų. Pasibaigus eksploatavimo laikui 89 %² automobilio masės, įskaitant akumuliatorių, galima perdirbti pramoniniu būdu. Europoje (Prancūzijoje) surenkamas automobilis atveria kelią į atsakingesnį ir saugesnį judumą.
ekologiškesnis kėbulas
37 % automobilio konstrukcijoje naudojamo plieno ir 40 % atidaromųjų dalių – variklio dangčio ir durų – aliuminio pagaminta iš perdirbtų medžiagų. Gaminant šiuos komponentus aliuminio likučiai išsiunčiami tiekėjui, kuris juos vėl įtraukia į gamybos ciklą.
ekologiško komforto vieta
Sėdynių apmušalai ir vairo bei prietaisų skydelio apdaila, taip pat grindų kilimėliai daugiausia pagaminti iš perdirbtų arba biologiškai švarių medžiagų³. Apmušalai pagaminti iš 100 % perdirbtų medžiagų ir 51 % vairo apdailos sudaro biologinė medžiaga.
65 % akumuliatoriaus galima perdirbti
Akumuliatorius sukurtas atsižvelgiant į tvarumo principą⁴, kad jį būtų galima pakartotinai panaudoti ir lengvai perdirbti (iki 65 %)⁶. Pasibaigus automobilio eksploatavimo laikui, jei leidžia akumuliatoriaus būklė, jį galima toliau naudoti energijai kaupti įvairiose kitose srityse.

prioritetinė strategija

žiedinės ekonomikos palaikymas
Viena svarbiausių RENAULT grupės užduočių – gaminti automobilius, atitinkančius žiedinės ekonomikos principus. Naudodama audinius, plastiką, stiklą ir metalus, kurių sudėtyje yra perdirbtų medžiagų, gamindama atsargines dalis arba pakartotinai naudodama akumuliatorius RENAULT grupė siekia tapti žiedinės ekonomikos lydere, siekdama, kad iki 2030 m. 33 % transporto priemonių masės sudarytų perdirbtos medžiagos.
¹ priklauso nuo varianto
² priklauso nuo patvirtinimo
³ priklauso nuo varianto
⁴ varianto TECHNO sėdynių apmušalai
⁵ akumuliatorius susideda iš 12 modulių, iš kurių kiekvieną atskirai galima pakeisti daugiau kaip dvidešimtyje akumuliatorių remonto centrų Europoje.
⁶ panaudojant pramoninės gamybos technologijas, kurios Europoje bus prieinamos nuo 2025 m.