RAFALE

E-TECH FULL HYBRID
Renault Rafale E-Tech hybrid
kaina nuo 40 890 €
Renault Rafale E-Tech hybrid
1934 metais ypatingas sportinis lėktuvas atvėrė naujas galimybes: CAUDRON-RENAULT RAFALE. Įkvėpti šių aviacijos pasiekimų, toliau keliaujame naujuoju keliu. RENAULT RAFALE E-TECH HYBRID – tai ištobulintas dizainas, aiškūs kontūrai, panoraminis įstiklintas stogas „Solarbay®“ su saulės baterija ir kintamu užtemdymo lygiu, openR LINK su integruotomis „Google“¹ paslaugomis ir daugiau kaip 50 programų². Siekis kilti aukštyn skatina naujus pasiekimus.
200 AG
variklis E-TECH FULL HYBRID
300 AG
variklis E-TECH 4x4*
iki 1100 km
nuvažiuojamas atstumas**
984 cm²
ekranai openR ir HEAD-UP***
* bus siūloma netrukus
** variantas E-TECH FULL HYBRID pripylus pilną baką degalų, pagal WLTP duomenis
*** priklauso nuo varianto
apie Rafale išsamiai

E-Tech full hybrid

nuvažiuojamas atstumas iki 1100 km3

varikliai
E-Tech full hybrid 200 AG
Renault Rafale E-Tech hybrid - SUV coupé
Iki 80 %¹ laiko važiavimo mieste ir iki 130 km/val. greičiu – elektriniu režimu be įkrovimo. Akumuliatorius įkraunamas automobiliui lėtėjant ir jį stabdant. Taip sutaupoma iki 40 %² degalų.

didžiausia galia
147 kW (200 AG)

pavarų dėžė
išmanioji automatinė (15 režimų)

išmetamo CO₂ kiekis pagal WLTP
nuo 105 g/km*

sąnaudos
nuo 4,7 l/100 km*

akumuliatoriaus talpa
2 kWh / įtampa 400 V
* pagal WLTP
¹ važiuojant mieste, pagal WLTP; važiavimo laikas priklauso nuo akumuliatoriaus įkrovos ir vairavimo stiliaus. Vidinis RENAULT šaltinis, 2023 m.
² vidinis Renault šaltinis, pagal WLTP protokolą, palyginti su analogišku vidaus degimo varikliu
E-Tech 4x4 300 AG
Renault Rafale E-Tech plug-in hybrid - SUV coupé
Itin našus 300 AG variantas E-TECH 4x4 PLUG-IN HYBRID bus siūlomas netrukus. Daugiau informacijos pateiksime artimiausiu metu.

4Control advanced

Renault Rafale E-Tech hybrid - 4Control advanced
manevringumas ir malonumas vairuoti
Važiuojant nedideliu greičiu, sistema 4Control ADVANCED užpakalinius ratus pasuka iki 5° kampu į priešingą pusę nei priekinius ratus, todėl posūkio spindulys būna panašus į miesto automobilio posūkio spindulį. Važiuojant didesniu nei 50 km/val. greičiu galiniai ratai pasisuka 1° kampu, kad padidėtų stabilumas.


išskirtinė patirtis

Rafale E-Tech hybrid - interior design
sportinės sėdynės
Automobilyje RENAULT RAFALE sumontuotos plačios sportinės sėdynės, suteikiančios optimalią atramą vairuotojui ir keleiviui bei didinančios vairavimo komfortą. Atidarius duris, ant sėdynių atlošų esantis ALPINE logotipas atgyja.⁴
Rafale E-Tech hybrid - interior design
vertingos perdirbtos medžiagos
Mėgaukitės tobulu RENAULT RAFALE salonu. Prietaisų skydelį puošia tikro skalūno inkrustacija.⁴ Salono apdailai nenaudojama natūrali oda, tačiau ne mažiau kaip 25 % jos sudaro perdirbtos medžiagos⁵, o 34 % visų automobilio salone naudojamų medžiagų gauta žiedinės gamybos būdu⁶.
Rafale E-Tech hybrid - interior design
į vairuotoją orientuotas prietaisų skydelis
Patirkite jaudinantį malonumą vairuoti RENAULT RAFALE. Prietaisų skydelis yra orientuotas į vairuotoją: visi valdikliai lengvai pasiekiami, o ekranai – tiesiai priešais jus.
Rafale E-Tech hybrid - interior design
galinis porankis „ingenius®“
Ištraukiamas galinis porankis „ingenius®“ su 2 USB-C lizdais. Galimos įvairios konfigūracijos elektroniniams prietaisams laikyti.

panoraminis stogas „Solarbay“

solarbay panoramic sunroof - Renault Rafale E-Tech hybrid
išskirtinio komforto technologijos
Panoraminis beveik 1 m² ploto įstiklintas stogas „Solarbay®“, kurio užtemdymo lygį galima reguliuoti balsu arba rankiniu būdu. Išlaikykite šilumos komfortą vasarą ir žiemą, pasirinkę vieną iš 4 užtemdymo režimų.

„OK Google“ – paprašykite nuvežti į darbą
openR LINK su integruotomis „Google“ paslaugomis¹ automobilio ekrane suteikia prieigą prie 50 programų, taip pat prie RENAULT paslaugų.

Hi-Fi garsas

Harman Kardon®

système audio Harman Kardon - Renault Rafale E-Tech full hybrid
erdvinio garso technologija
Automobilyje sumontuota 485 W galios „Harman Kardon“ sistema su 12 garsiakalbių: dviem aukštųjų dažnių garsiakalbiais prietaisų skydelio šonuose, dviem žemųjų dažnių garsiakalbiais priekinių durų plokštėse, dviem erdvinio garso garsiakalbiais, vienu centriniu bloku priekinėje salono dalyje, dviem aukštųjų dažnių garsiakalbiais ir dviem žemųjų dažnių garsiakalbiais galinių durų plokštėse bei vienu žemiausių dažnių garsiakalbiu bagažinėje.

programa „Pirmiausia – žmogus“

našumas ir saugumas

Renault Rafale E-Tech hybrid - sécurité
analizė, informatyvumas, pagalba
Siekiant padidinti vairavimo saugumą, sistema SAFETY SCORE analizuoja greičio, važiavimo trajektorijos ir saugaus atstumo duomenis ir po kiekvienos kelionės parodo rezultatus. SAFETY COACH padeda tobulinti vairavimo įgūdžius pagal saugumo rodiklius ir realiuoju laiku informuoja apie galimas grėsmes bei pavojus kelyje.
Renault Rafale E-Tech hybrid - active driver assist
funkcija „Active Driver Assist“
Sistema „Active Driver Assist“ apima išmanųjį greičio reguliatorių su funkcija „Stop&Go“ ir eismo juostos palaikymo sistemą. Atsižvelgiant į situaciją, reguliuojamas greitis, išsaugomas saugus atstumas ir automobilis išlaikomas eismo juostos viduryje. Eismui sustojus, automobilis automatiškai sustoja, o paskui vėl pajuda.
dar 31 pažangi vairavimo pagalbos sistema pagal programą „Pirmiausia – žmogus“

Renault Rafale E-Tech full hybrid
hibrido našumas jūsų verslui
RENAULT RAFALE E-TECH FULL HYBRID 200 AG⁷ lydės jus darbo kelionėse. Mažas išmetamųjų teršalų kiekis, nuvažiuojamas iki 1100 km⁸ atstumas ir iki 40 %⁹ degalų sutaupymas užtikrina konkurencingas bendrąsias eksploatavimo sąnaudas.

E-Tech full hybrid - Renault
E-Tech full hybrid
Renault Rafale E-Tech hybrid
finansavimas ir paslaugos
Renault Austral E-Tech full hybrid
Espace E-Tech full hybrid
¹ „Google“, „Google Play“, „Android Auto“, „Google“ žemėlapiai yra registruotieji „Google LLC“ prekių ženklai.
² variklis E-TECH FULL HYBRID 200 AG pripylus pilną baką degalų, pagal WLTP duomenis
³ variante ESPRIT ALPINE logotipas pasirodo atidarius duris
⁴ variantas ESPRIT ALPINE
⁵ pagal ISO 14021
⁶ sudėtyje yra perdirbtų medžiagų pagal ISO 14021, o gamybos proceso ruošiniai ar likučiai vėl įtraukiami į gamybos procesą pačioje gamykloje
⁷ netrukus bus siūlomas su varikliu E-TECH 4x4 300 AG
⁸ variklis E-TECH FULL HYBRID 200 AG pripylus pilną baką degalų, pagal WLTP duomenis
⁹ RENAULT vidaus šaltinis pagal WLTP protokolą, palyginti su panašiu vidaus degimo varikliu