1934 metais ypatingas sportinis lėktuvas atvėrė naujas galimybes: CAUDRON-RENAULT RAFALE. Įkvėpti šių aviacijos pasiekimų, toliau keliaujame naujuoju keliu. RENAULT RAFALE E-TECH HYBRID – tai ištobulintas dizainas, aiškūs kontūrai, panoraminis įstiklintas stogas „Solarbay®“ su saulės baterija ir kintamu užtemdymo lygiu, openR LINK su integruotomis „Google“¹ paslaugomis ir daugiau kaip 50 programų². Siekis kilti aukštyn skatina naujus pasiekimus.
200 AG
variklis E-TECH FULL HYBRID
300 AG
variklis E-TECH 4x4*
iki1100 km
nuvažiuojamas atstumas**
984 cm²
ekranai openR ir HEAD-UP***
* bus siūloma netrukus
** variantas E-TECH FULL HYBRID pripylus pilną baką degalų, pagal WLTP duomenis
*** priklauso nuo varianto
Iki 80 %¹ laiko važiavimo mieste ir iki 130 km/val. greičiu – elektriniu režimu be įkrovimo. Akumuliatorius įkraunamas automobiliui lėtėjant ir jį stabdant. Taip sutaupoma iki 40 %² degalų.
didžiausia galia 147 kW (200 AG)
pavarų dėžė išmanioji automatinė (15 režimų)
išmetamo CO₂ kiekis pagal WLTP nuo 105 g/km*
sąnaudos nuo 4,7 l/100 km*
akumuliatoriaus talpa
2 kWh / įtampa 400 V
* pagal WLTP
¹ važiuojant mieste, pagal WLTP; važiavimo laikas priklauso nuo akumuliatoriaus įkrovos ir vairavimo stiliaus. Vidinis RENAULT šaltinis, 2023 m.
² vidinis Renault šaltinis, pagal WLTP protokolą, palyginti su analogišku vidaus degimo varikliu
E-Tech 4x4 300 AG
Itin našus 300 AG variantas E-TECH 4x4 PLUG-IN HYBRID bus siūlomas netrukus. Daugiau informacijos pateiksime artimiausiu metu.
4Control advanced
manevringumas ir malonumas vairuoti
Važiuojant nedideliu greičiu, sistema 4Control ADVANCED užpakalinius ratus pasuka iki 5° kampu į priešingą pusę nei priekinius ratus, todėl posūkio spindulys būna panašus į miesto automobilio posūkio spindulį. Važiuojant didesniu nei 50 km/val. greičiu galiniai ratai pasisuka 1° kampu, kad padidėtų stabilumas.
Aeronautikos įkvėptas RENAULT RAFALE dizainas atspindi lėktuvo fiuzeliažo elegancijos ir glotnių linijų siekį. Dėl išsamių tyrimų rezultatų elegantiškas sportinio kupė tipo kėbulas darniai įsilieja į aplinką, nepažeidžia jos harmonijos, ir neabejotinai yra sportinių kupė visureigių etalonas.
išskirtinė patirtis
sportinės sėdynės
Automobilyje RENAULT RAFALE sumontuotos plačios sportinės sėdynės, suteikiančios optimalią atramą vairuotojui ir keleiviui bei didinančios vairavimo komfortą. Atidarius duris, ant sėdynių atlošų esantis ALPINE logotipas atgyja.⁴
vertingos perdirbtos medžiagos
Mėgaukitės tobulu RENAULT RAFALE salonu. Prietaisų skydelį puošia tikro skalūno inkrustacija.⁴ Salono apdailai nenaudojama natūrali oda, tačiau ne mažiau kaip 25 % jos sudaro perdirbtos medžiagos⁵, o 34 % visų automobilio salone naudojamų medžiagų gauta žiedinės gamybos būdu⁶.
į vairuotoją orientuotas prietaisų skydelis
Patirkite jaudinantį malonumą vairuoti RENAULT RAFALE. Prietaisų skydelis yra orientuotas į vairuotoją: visi valdikliai lengvai pasiekiami, o ekranai – tiesiai priešais jus.
galinis porankis „ingenius®“
Ištraukiamas galinis porankis „ingenius®“ su 2 USB-C lizdais. Galimos įvairios konfigūracijos elektroniniams prietaisams laikyti.
panoraminis stogas „Solarbay“
išskirtinio komforto technologijos
Panoraminis beveik 1 m² ploto įstiklintas stogas „Solarbay®“, kurio užtemdymo lygį galima reguliuoti balsu arba rankiniu būdu. Išlaikykite šilumos komfortą vasarą ir žiemą, pasirinkę vieną iš 4 užtemdymo režimų.
„OK Google“ – paprašykite nuvežti į darbą
openR LINK su integruotomis „Google“ paslaugomis¹ automobilio ekrane suteikia prieigą prie 50 programų, taip pat prie RENAULT paslaugų.
Hi-Fi garsas
Harman Kardon®
erdvinio garso technologija
Automobilyje sumontuota 485 W galios „Harman Kardon“ sistema su 12 garsiakalbių: dviem aukštųjų dažnių garsiakalbiais prietaisų skydelio šonuose, dviem žemųjų dažnių garsiakalbiais priekinių durų plokštėse, dviem erdvinio garso garsiakalbiais, vienu centriniu bloku priekinėje salono dalyje, dviem aukštųjų dažnių garsiakalbiais ir dviem žemųjų dažnių garsiakalbiais galinių durų plokštėse bei vienu žemiausių dažnių garsiakalbiu bagažinėje.
programa „Pirmiausia – žmogus“
našumas ir saugumas
analizė, informatyvumas, pagalba
Siekiant padidinti vairavimo saugumą, sistema SAFETY SCORE analizuoja greičio, važiavimo trajektorijos ir saugaus atstumo duomenis ir po kiekvienos kelionės parodo rezultatus. SAFETY COACH padeda tobulinti vairavimo įgūdžius pagal saugumo rodiklius ir realiuoju laiku informuoja apie galimas grėsmes bei pavojus kelyje.
funkcija „Active Driver Assist“
Sistema „Active Driver Assist“ apima išmanųjį greičio reguliatorių su funkcija „Stop&Go“ ir eismo juostos palaikymo sistemą. Atsižvelgiant į situaciją, reguliuojamas greitis, išsaugomas saugus atstumas ir automobilis išlaikomas eismo juostos viduryje. Eismui sustojus, automobilis automatiškai sustoja, o paskui vėl pajuda.
dar 31 pažangi vairavimo pagalbos sistema pagal programą „Pirmiausia – žmogus“
hibrido našumas jūsų verslui
RENAULT RAFALE E-TECH FULL HYBRID 200 AG⁷ lydės jus darbo kelionėse. Mažas išmetamųjų teršalų kiekis, nuvažiuojamas iki 1100 km⁸ atstumas ir iki 40 %⁹ degalų sutaupymas užtikrina konkurencingas bendrąsias eksploatavimo sąnaudas.
¹ „Google“, „Google Play“, „Android Auto“, „Google“ žemėlapiai yra registruotieji „Google LLC“ prekių ženklai.
² variklis E-TECH FULL HYBRID 200 AG pripylus pilną baką degalų, pagal WLTP duomenis
³ variante ESPRIT ALPINE logotipas pasirodo atidarius duris
⁴ variantas ESPRIT ALPINE
⁵ pagal ISO 14021
⁶ sudėtyje yra perdirbtų medžiagų pagal ISO 14021, o gamybos proceso ruošiniai ar likučiai vėl įtraukiami į gamybos procesą pačioje gamykloje
⁷ netrukus bus siūlomas su varikliu E-TECH 4x4 300 AG
⁸ variklis E-TECH FULL HYBRID 200 AG pripylus pilną baką degalų, pagal WLTP duomenis
⁹ RENAULT vidaus šaltinis pagal WLTP protokolą, palyginti su panašiu vidaus degimo varikliu